“Gulbis 2022” šogad atklāj minirallija sezonu 11.jūnijā

Pēc nepilna mēneša, 11.jūnijā sacensības “Gulbis” atklās ar nepacietību gaidīto šī gada minirallija sezonu.  Arī šogad minirallijs “Gulbis” tradicionāli norisināsies Gulbenes puses ceļos.

Lai gan pieteikumu pieņemšana sacensībām sākusies pavisam nesen, jau šobrīd vēlmi startēt “Gulbī” ir izteikušas vairāk nekā 45 ekipāžas.

Viesmīlīgajā Gulbenē tiks gaidīts jebkurš sacensību dalībnieks – sākot ar ekipāžām, kam, iespējams, “Gulbis” būs pats pirmais minirallijs mūžā un beidzot ar braucējiem, kas sacensību ātrumposmos mērojuši jau simtiem kilometru. Tomēr, ņemot vērā minirallija seriāla popularitāti un to, ka sacensību nolikumā noteiktais dalībnieku limits ir 120, organizatori aicina lieki nevilcināties ar reģistrēšanos.

“Gulbis” šogad sacensību režīmā lidos veselus divdesmit piecus kilometrus jeb sešus ātrumposmus pa Gulbenes apkārtnes grants seguma ceļiem, kas izmantoti gan iepriekšējo gadu minirallija sacensības, gan arī klasiskajā ziemas rallijā “Sarma”. 

Kā jau ierasts, arī šogad minirallija centrs būs izvietots Gulbenē, Kļavu ielā 30.  Sestdienas rīta pusi dalībnieki veltīs, lai iepazītos ar trasi un jau 13:00 tiks dots starts pirmajai ekipāžai. Pēc cīņām ātrumposmos uzvarētāji tiks sveikti apbalvošanas ceremonijā Gulbenes centrālajā skvērā 20:15.

Pieteikšanās minirallijam “Gulbis 2022” notiek interneta vietnē www.minirallijs.lv, turpat var iepazīties arī ar visiem sacensību dokumentiem. 

Sacensības organizē Gulbenes Auto-moto sadarbībā ar Gulbenes novada pašvaldību un  LAF SAK.

Miniralliju “Gulbis” atbalsta: ERST Finance,  SIA “Kopa”, “Blast”, “Sendija”, “Akvedukts”, “Grantiņi 1”, “Ķelmēni”, informatīvo atbalstu nodrošinās “Dzirkstele” un 4rati.lv.

Informāciju sagatavoja:
Minirallija “Gulbis 2022” preses sekretāre Dace Janova

Minirallijam pievienojas jauns galvenais atbalstītājs – ERST Finance

Sestdien, 7. maijā, ar minirallija dienu Ropažos tika ieskandināta jaunā minirallija sezona. Vienlaikus ar sezonas ieskandināšanu organizatori ir priecīgi paziņot, ka minirallijs pirmo reizi vēsturē ieguvis galveno atbalstītāju – ERST Finance.

Minirallijs pēdējo gadu laikā piedzīvojis pamatīgu uzplaukumu, katru gadu uz starta pulcējot arvien lielāku dalībnieku skaitu. Vienlaikus ar dalībnieku skaitu audzis arī skatītāju un interesentu loks, kas ļāvis amatieru seriālam piesaistīt arī pilnīgi jaunu galveno atbalstītāju. Tādējādi tautā iemīļoto seriālu šajā sezonā oficiāli sauks par ERST Finance minirallija kausu.

Latvijas Automobiļu federācijas Standarta automobiļu komisijas vadītājs Eduards Kalve, kurš komisijas ietvaros atbild arī par ERST Finance minirallija kausu, atzīst, ka “šis ir vēsturisks notikums, jo minirallijam līdz šim nav bijis sezonas galvenā atbalstītāja. Katra minirallija posma organizatoram atbalsts ir ļoti svarīgs, jo, plānojot pasākumu, tiek nobraukti ļoti daudzi kilometri, kas nozīmē arī ļoti daudz litrus degvielas. Katrā posmā dalībniekus priecēs ERST Finance specbalva”.

Gandarījumu par sadarbības noslēgšanu ar miniralliju pauž arī ERST Finance izpilddirektors Arnis Blūmfelds: “Līdzīgi kā biznesā, arī autosportā ir jāpieņem ātri un dinamiski lēmumi, jāuzņemas risks un jāspēj modelēt dažādus nākotnes scenārijus. Brīdī, kad izdodas sasniegt izvirzītos mērķus, zinām, ka ieguldītais darbs un risks ir atmaksājies. Tādēļ mēs – ERST Finance – esam gandarīti, ka varam kļūt par daļu no lielā virzītājspēka, kas ik gadu attīsta un ved jaunos izaicinājumos ne tikai lielo minirallija ģimeni, bet visu autosporta komūnu Latvijā. Turklāt katrā no pieciem posmiem kādai no ekipāžām pasniegsim īpašu specbalvu, tā akcentējot konkrētās ekipāžas sasniegumus un mudinot izvirzīt jaunus mērķus.”

Jāatzīmē, ka minirallijs ir amatieru pasākums, kurā piedalīties var ikviens interesents ar savu ielas automašīnu. Informāciju par seriālu iespējams iegūt gan mājaslapā www.minirallijs.lv, gan arī 7. maija minirallija dienā Ropažos, kurā norisināsies seminārs jaunajiem dalībniekiem un oficiāls minirallija treniņš. Sezonas pirmais posms – minirallijs Gulbis – norisināsies 11. jūnijā Gulbenē un jau drīzumā tiks atvērta tā reģistrācija.

Par ERST Finance

ERST Finance ir Latvijas izcelsmes uzņēmums, kas piedāvā mūsdienīgus finanšu pakalpojumus darījumu finansēšanai un apgrozāmo līdzekļu piesaistei, īpašu uzmanību pievēršot ražošanas un tirdzniecības uzņēmumiem. Brīvi pieejamais finansējums ļauj uzņēmuma klientiem daudz operatīvāk reaģēt uz tirgus iespējām un saņemt izdevīgākus nosacījumus no to sadarbības partneriem.

ERST Finance minirallija kausa 2022. gada kalendārs:

Seminārs un treniņš, 7. maijs, Ropaži

1. posms, 11. jūnijs, Gulbis

2. posms, 9. jūlijs, Vecpiebalga

3. posms, 27. augusts, Ropaži

4. posms, 17. septembris, Karosta

5. posms, 29.-30. oktobris, Latvija

Minirallija diena 7. maijā Ropažos!

Jau pēc nepilna mēneša, 7. maijā, tiekamies Ropažos uz minirallija dienu! Rīta sesijā pastāstīsim jums vairāk par miniralliju un dosim iespēju pārbaudīt automašīnas, bet otrajā pusē saldais ēdiens – treniņš grants ātrumposmā! Vairāk informācijas un pieteikšanās minirallija dienai notiek ŠEIT. Tiekamies!

Autosporta sacensības “Latvija 2021” apvieno 115 rallijsprinta, vēsturiskā rallija un minirallija ekipāžas

Aizvadītajā nedēļas nogalē, ziemai atbilstošos laikapstākļos, norisinājās autosporta pasākums “Latvija 2021”. Divi nakts ātrumposmi sestdien un astoņi ātrumposmi svētdien tika izvietoti labi zināmās trasēs Latvijas autosportā: Biķernieku kompleksajā sporta bāzē un sporta kompleksā “333”. Sacensībās savstarpējās cīņās devās 115 rallija ekipāžas.

Tradicionāli pasākums ekipāžas un līdzjutējus priecēja Latvijas zelta rudenī, bet šis gads nāca ar jaunu formātu – rallijs ziemā, kas pārbaudīja ekipāžu un braucēju spēju pielāgoties mainīgajam segumam, kā arī laikapstākļiem. Rallijsprinta un vēsturiskā rallija ekipāžas aizvadīja sacensības desmit ātrumposmos, bet minirallija sešos ātrumposmos. 

Jānis Krastiņš, sacensību rīkotājs: “Sākumā es gribētu pateikties visām ekipāžām, kuras ņēma dalību šajās sacensībās, kā arī pateikt lielu paldies visiem, kuri iesaistījās rallija un trases sagatavošanās darbos, neskatoties uz to, ka laikapstākļi mainījās ik brīdi. Rallijs “Latvija” jau kopš savas dzimšanas nav bijis viegls, arī tagad tas sagādāja izaicinājumus. Esam sacensības aizvadījuši gan vasarā, gan rudenī un nu jau arī ziemā – pilnam komplektam pietrūkst tikai pavasaris, bet domas par šādu formātu mums arī ir,” iesāk Jānis.

“Zinām, ka daudzi bija vīlušies, ka sacensības nevarēja notikt sākotnēji plānotajā laikā, 30. oktobrī, bet diemžēl situācija valstī noteica dažādas korekcijas, kurām mums bija jāpielāgojas. Līdz ar pasākuma pārcelšanu nācās atcelt arī daudziem iemīļotos grants ātrumposmus, jo novembra mēnesī un šādos laikapstākļos ātrumposmi grants seguma ceļos nevar notikt dažādu apsvērumu dēļ. Katru gadu cenšamies uzlabot šī autosporta pasākuma formātu, veidojot arvien jaunas ātrumposmu konfigurācijas un meklējot trases, ceļus, kur tiek plānoti ātrumposmi,” atklāj sacensību rīkotājs.

“Paldies visiem, kuri varēja būt klāt, nenobijās un startēja sacensībās. Es domāju, ka šis pasākums bija interesants gan no pieredzes viedokļa, gan pašas braukšanas un konfigurācijām trasē. Tiekamies 2022. gadā, veiksmi sacensībās,” tā nobeigumā Jānis Krastiņš.

Ātrākās rallijsprinta un vēsturiskā rallija ekipāžas:

Absolūtā ieskaite: 

1. N.Grjazins/M.Juzikevičs, 2. V.Grjazins/A.Mālnieks, 3. V.Jurkevicius/A.Paliukenas

RK8: 

1. V.Rubenis/G.Balodis, 2. A.Igaveņš/R.Igaveņš, 3. E.Balodis/L.Tole

RK10: 

1. U.Lepiksons/A.Šteinbergs, 2. O.Manamets/H.Enoks, 3. T.Martens/M.Husegems

RK11: 

1. M.Freibergs/J.Klamers, 2. Ē.Kursišs/A.Aļļe-Kursiša, 3. J.Ieviņš/S.Druks-Jaunzemis

RK9: 

1. T.Pupeikis/E.Kvederis

Minirallija ātrākie braucēji:

JUNIORI: 

1. O.Manamets/H.Enoks, 2. T.Martens/M.Husegems

1600: 

1. K.Tiders/K.I.Gabaliņa, 2. A.Neilands/E.Peterlevics, 3. K.Priedīte/A.Bērziņš

2000: 

1. S.Laukšteins/I.Smaižis, 2. K.Roziņš/A.Himičs, 3. R.Trūps/A.Birģelis

2WD: 

1. G.Rozenblūms/I.Kalniņš, 2. M.Mežaks/M.Mežaks, 3. K.Lāms/J.Melnis

OPEN 2WD: 

1. M.Ķenavs/A.Veinbergs, 2. K.Fricsons/A.Poriete, 3. Ē.Kursišs/A.Aļļe-Kursiša

2WD ROOKIE: 

1. K.Laipnieks/K.Jansons, 2. K.Skuja/A.Kļava, 3. K.Sloka/O.Sukurs

OPEN 4WD: 

1. J.Liepa/A.Cibuks, 2. V.Rubenis/G.Balodis, 3. A.Igaveņš/R.Igaveņš

4WD: 

1. I.Jeršovs/K.Jeršova, 2. K.Dzīvītis/M.Rudevics

4WD+: 

1. K.Blūms/R.Lipstoks, 2. M.Ločmelis/E.Blūms, 3. A.Spilva/E.Meijere

4WD ROOKIE: 

1. R.Balodis/Ģ.Kārkliņš, 2. E.Bērzups/D.Krauja, 3. J.Balodis/Ģ.Zelmenis

Sacensību specbalvu ieguvēji: SS1/SS2 www.buy-solutions.com balva “P1 fuels 102PRO” sporta degvielas muca 54l N.Grjazina/M.Juzikeviča ekipāžai. SS3 ātrākā “RK8” ekipāža V.Rubenis/G.Balodis saņēma pārsteiguma balvas no GREEN MOTORS un ŠKODA. SS4 ātrākajai “RK11” ekipāžai M.Freibergs/J.Klamers iespēja iegādāties drošības aprīkojumu 100 EUR vērtībā APE motors. 

SS5 1600 klases ātrākā ekipāža K.Tiders/K.I.Gabaliņa dosies ekskursijā uz Rīgas Motormuzeju. SS6 2. vietas ieguvēji 2000 klasē K.Roziņš/A.Himičs izmēģinās spēkus Biķernieku trases autosporta simulatorā. SS7 2WD klases ātrākie M.Larionovs/O.Līdaks saņēma sporta kompleksa “333” dāvanu kartes. SS8 uzvarētājiem minirallija vientilta ieskaites kategorijās K.Laipnieka/K.Jansona ekipāžai dāvanu karte no BLAST.LV. 

SS9 uzvarētājiem minirallija pilnpiedziņas ieskaites kategorijās: SRT simulatora rāmja stacija, šo balvu mājās veda K.Blūma/R.Lipstoka ekipāža. Noslēdzošajā ātrumposmā SS10 pārsteiguma balvas nodrošināja RedBull ātrākajai 2WD open un 4WD open ekipāžai – K.Fricsons/A.Poriete, J.Liepa/A.Cibuks.

“Latvija 2021” apvienos minirallija noslēgumu, rallijsprinta sacensības un vēsturisko ralliju

Tradicionāli, jau vairākus gadus, Latvijas zelta rudens krāšņākajā mēnesī norisināsies autosporta notikums “Latvija 2021”. 30. oktobrī minirallija, rallijsprinta un vēsturiskā rallija dalībnieki spēkiem mērosies Biķernieku trasē, sporta kompleksā “333” un īpaši sagatavotos grants seguma ātrumposmos.

Sacensību maršruts izplānots, lai aptvertu visa veida un grūtības pakāpes klasiskās rallija ātrumposmu sekcijas. Biķernieku trasē, kura plašāk zināma kā pasaules rallijkrosa trase, tiks izveidoti seši ātrumposmi, sporta kompleksa “333” asfalta sekcijā divi ātrumposmi un papildus slēgtajām trasēm, divi īsti rallija grants ātrumposmi tumsā. Rallijsprinta un vēsturiskā rallija ekipāžas aizvadīs sacensības desmit ātrumposmos visās trīs sekcijās, bet minirallija sešus ātrumposmos biķerniekos un “333” trasē. Sacensību rīkotājs un atbalstītāji parūpējušies par motivējošām balvām katrā no ātrumposmiem.

Minirallijs kļūst populārāks jauno, kā arī jau pieredzējušo rallija braucēju vidū. Katru gadu tiek novērots, ka sacensībās piedalās arvien vairāk Latvijā, kā arī pasaulē zināmas rallija ekipāžas. Šis gads nebūs izņēmums, startam gatavojās pasaules rallija braucējs Nikolajs Grjazins, kā arī viņa brālis Vasīlijs Grjazins, kurš pagājušajā gadā atgriezās rallija ceļos. Paredzams, ka līdz sacensībām iespējami arī citi pārsteigumi dalībnieku sarakstos.

Līdz dalībnieku pieteikumu pieņemšanas termiņa beigām atlikusi nedēļa, šobrīd rallijsprinta un vēstururiskā rallija sarakstā atrodamas 23 ekipāžas, bet minirallija 108. Aicinām nenokavēt pieteikšanās termiņa beigas, kā arī pievērst uzmanību, ka sacensībās noteikts dalībnieku skaita ierobežojums – 125 minirallija ekipāžas un 40 rallijsprinta, vēsturiskā rallija ekipāžas.

Rallijsprintā uz starta sagaidām ekipāžas, kuru automašīnas ir sagatavotas rallijam vai rallijsprintam, dalība grupās: RK 8, RK9, RK10, kā arī absolūtā ieskaite, kurā startēt iespējams gan ar nacionālā līmeņa, gan starptautiskā līmeņa rallija automašīnām. RK11 un RK12 vēsturisko automašīnu grupas, kurās piedalās braucēji ar dažādiem vēsturiskajiem automobiļiem, kuru ražošanas gads ir vecāks par 1997.gadu.

Dalību minirallija sacensībās iespējams pieteikt gan ar savu ielas automašīnu, gan tādu, kura sagatavota īpaši autosporta sacīkstēm – ar drošības karkasu. Ieskaites grupas: 1600, 2000, 2WD, 2WD OPEN, 2WD Rookie, 4WD, 4WD+, 4WD OPEN, 4WD Rookie, kurās automašīnu atbilstību nosaka vairāki tehniskie kritēriji, kā arī juniori un komandu ieskaite. 

Sacensību dalībniekiem diena iesāksies jau no 06:30 rītā ar maršrutu dokumentu izsniegšanu sporta kompleksā “333” un sacensību automašīnu tehnisko pārbaudi Biķernieku trasē, kā arī iepazīšanos ar trasi. Rallijsprinta un vēsturiskā rallija starts tiks dots ap plkst. 08:45, bet minirallija ap 10:15. Apbalvošana gaidāma plkst. 20:00. 

Pieteikušos dalībnieku saraksts, kā arī pārējie “Latvija 2021” dokumenti pieejami interneta vietnē www.minirallijs.lv, kā arī aplikācijā “Sportity”. Aicinām sekot līdzi jaunākajai un aktuālajai informācijai arī Rallijsprints Latvija 2021 facebook.com lapā, kā arī daloties ar fotogrāfijām un videomateriāliem izmanto mirkļbirku #LATVIJA2021.

Plānotās sacensības varēs norisināties epidemioloģiski dalēji drošā režīmā, kas nosaka, ka dalībniekiem būs jāuzrāda sadarbspējīgs Covid-19 sertifikāts, kas ietver vakcināciju, pārslimošanas faktu vai veiktu negatīvu Covid-19 testu.P

Minirallijā “Karosta 2021” ātrākie Ločmelis/Lipstoks

Ar 114 dalībnieku ekipāžām uz starta un sešiem ātrumposmiem Liepājā un Dienvidkurzemes novadā aizvadīts piektais jubilejas minirallijs “Karosta 2021” – Latvijas kausa izcīņas minirallijā 4.posms.

Uzvaru sacensību kopvērtējumā izcīnīja Mārtiņš Ločmelis/Ralfs Lipstoks, kuri ar 4WD+ klases Subaru Impreza par piecām sekundēm apsteidza tuvāko sekotāju Kristapu Sarmu/ Sandi Druku Jaunzemi – 4WD Open ieskaites uzvarētājus. Pirmais trijnieks rezultātos sabrauca ļoti blīvi, jo tikai pussekundi lēnāks par Sarmu bija 4WD+ klases otrās vietas ieguvējus Kalvis Blūms/ Guntis Slaidiņš. Trešie 4WD+ klasē un ceturtie absolūti Jurģis Meisters/ Emīls Blūms.

4WD klasē uzvaru un 5.vietu absolūti izcīnīja Kristaps Dzīvitis/ Māris Egle Audi A4), aiz sevis atstājot Intu Jeršovu/Kitiju Jeršovu un Raimondu Dūci/ Elvi Špehtu. Speciāli minirallija debitantiem izveidotajā 4WD Rookie klasē ātrākais bija Raivis Balodis/ Ģirts Kārkliņš ar Subaru Impreza, tālākajās vietās ierindojoties Mārim Purvēnam/ Guntaram Muceniekam un Edvardam Bērzupam/ Dainim Kraujam. Šie dalībnieki noteikti nākamgad būtiski ietekmēs 4WD klases vietu izkārtojumu, jo debijas sezonā uzrādītie rezultāti ļautu stāties arī uz šīs klases pjedestāla.

Absolūti sesto labāko laiku uzrādīja viena no divām ar bagiju startējušajām ekipāžām – Rolands Puravs/ Ingars Sakne, Rinaldu Lanku/ Hariju Vējiņu atstājot otrajā vietā. 

Ātrākais no vientilta piedziņas klašu braucējiem minirallijā “Karosta 2021” bija debitantu klasē startējošais Kristaps Laipnieks/ Kārlis Jansons, kurš uzrādīja atzīstamu rezultātu arī absolūtajā ieskaitē – 9.vieta. Otrs ātrākais vientilta piedziņas braucējs bija 2WD klases uzvarētājs Gvido Rozenblūms/Indulis Kalniņš, bet trešais – atkal 2WD Rookie klases debitanti Reinis Vilkaitis / Inga Barkāne. Zīmīgi, ka ātrākie “vientiltnieki” startēja tieši ar klasiskās piedziņas BMW automašīnām. 2WD klases otro un trešo vietu ieņēma Kristaps Lāms/ Jānis Melnis un Atis Gromovs / Kristers Blūms, bet 2WD Rookie trešo pozīciju – Kristaps Skuja / Artis Kļava.

Spraigas cīņas par pirmo vietu risinājās klasē 2000, kur pamīšus ātrākos laikus ātrumposmos izcīnīja te Kārlis Roziņš/Mārcis Dzenis, te Sandis Laukšteins/ Ingars Smaižis. Abas ekipāžas sacīkstē pamanījās nenopelnīt nevienu sodu par nogāztu roteri un ar divu sekunžu pārsvaru uzvaru izcīnīja Roziņš/Dzenis. Trešajā vietā ar Honda CRX braucošie Raivo Ozoliņš / Uldis Gailītis.

1600 klases ieskaitē dalībnieki brauca tik pat tīri, pirmajās divās vietās ierindojoties ekipāžām ar Honda Civic Andrim Neilandam / Edgaram Peterlevicam un Kasparam Tideram / Katrīnai Ievai Gabaliņai. Trešie – Kristaps Priedīte / Aivis Bērziņš ar Opel Corsa.

2WD open klasē uzvaru izcīnīja Miks Ķenavs ar Kristapu Skrodi, kuri līdzīgi kā junioru klases braucējs beļģis Thomas Martens / Marc Huysegems miniralliju izmantoja kā treniņu pirms svētdienas rallijsprinta “Vecpils 2021”. Komandu ieskaitē uzvaru izcīnīja “KNautosprint”, aiz sevis atstājot “Blast.lv Racing Team” un “www.buy-solutions.com” komandu.

Minirallijs “Karosta 2021” rīkoja Ātruma festivāla “Kurzeme” un Saldus rallija rīkotāju apvienotā komanda, sacensību norisi atbalsta Liepājas pilsēta un autonoma Sixt. Sacensību starts, finišs un apbalvošana tradicionāli notika vietā ar skaistāko skatu visā minirallija sezonā – pie Ziemeļu mola ar skatu uz jūru pie kafejnīcas “Rietumkrasts”.