Veiksmīga debija jaunajam minirallija posmam “Cesvaine”

Rudens sākums šogad Madonas novadā iezīmējās ar īpašu notikumu –  miniralliju “Cesvaine”, kas sestdien, 27. septembrī, Madonas novada Cesvainē  notika pirmo reizi. Pasākums pulcēja tuvu pie 100 ekipāžām, sagādājot sportistiem un skatītājiem aizraujošas cīņas Vidzemes puses kalnainajos un tehniski daudzveidīgajos ceļos.  Organizatori un sportisti jau izsaka cerību, ka “Cesvaine” turpināsies arī nākotnē kā stabila sacensību kalendāra sastāvdaļa.

Madonas novada pašvaldības domes priekšsēdētājs Agris Lungevičs uzsvēra: “Ir prieks, ka Madonas novadā atgriežas rallijs, jo atkal ir organizatori, kuriem deg acis un kuri vēlas darīt, un pašvaldībai ir tik vien kā jāatbalsta. Tehniskie sporta veidi ir viena no mūsu novada vizītkartēm un ceru, ka rallijs pie mums nu būs uz palikšanu. 100 dalībnieki – tas ir daudz, un tā ir zīme, ka iesāktais jāturpina.  Prieks bija arī par daudzajiem skatītājiem! Lai “Cesvaines”organizatoriem viss izdodas un pašvaldība atbalstīs viņus, cik spēs.”

Minirallija “Cesvaine” 1600 klasē uzvaru svinēja Arnis Blūmfelds ar stūrmani Kārli Eberhardu. Otro vietu šajā klasē ieguva Modris Krieviņš ar Aivi Bērziņu, bet trešajā vietā finišēja Arturs Gavrilovs ar Tomu Melnalksni.

2000 klasē ātrākie bija Oskars Pugovičs un Tenis Ševčenko, aiz sevis atstājot Oskaru Virsi ar Robertu Poriņu, savukārt trešie šeit bija Raivo Ozoliņš ar Aigaru Upīti.

2WD klasē pārliecinoši dominēja Reinis Vilkaitis kopā ar Ingu Barkāni, otrajā vietā atstājot Mārtiņu Larionovu ar Ingu Ermansonu, bet trešo pozīciju ieguva Inguss Andersons ar Artūru Petrausku.

 2WD Rookie konkurencē uzvarēja Edgars Aleks Demešenkovs ar Agri Blodziņu, viņiem sekoja Valters Spicbergs ar Paulu Feodorovu un trešie bija Toms Mežulis ar Kārli Sīmani.

Savukārt Open 2WD klasē triumfēja Atis un Patriks Gromovi, tikai nieka atstarpi aiz viņiem finišēja Kārlis Dzenītis ar Andri Auziņu, bet trešajā vietā ierindojās Arvis Āboliņš ar Artūru Vilciņu.

Pilnpiedziņas 4WD klasē ātrākie bija Lauris Ozerovs ar Gati Jansonu, otrajā vietā finišēja Ernests un Emīls Ozoli, bet trešie bija Ingus Kazulis ar Klāvu Zambergu.

 4WD Rookie ieskaitē uzvarēja Juris Tonnis ar Edgaru Ernšteinu, aiz viņiem ierindojās Gatis Zariņš ar Jāni Brizgu, bet trešie bija Aivo Strupka ar Matīsu Bobiļevu.

 Jaudīgajā 4WD+ klasē un arī sacensību kopvērtējumā nepārspēti bija Rihards Broničs ar Jāni Blumbergu, viņiem sekoja Atis Priedoliņš ar Elvi Mārtiņu Andersonu un trešie bija Jānis Zelčs ar Jāni Rozentālu.

Open 4WD klasē pirmie bija Māris Erts ar Edvartu Blumbeku, otrie – Intars Rezakovs ar Jāni Ošenieku, bet trešo vietu ieguva Jānis Paipals ar Miku Jencīti.

Studentu klasē uzvaras laurus plūca Fēlikss Aukšmuksts ar Arvi Zemgrīdu, bet otrajā vietā ierindojās Tomass Vēveris ar Reini Artimoviču.

Komandu vērtējumā minirallijā “Cesvaine” veiksmīgākie bija KN autosprint / GMM Autopasaule, otrie 3A Racing team, trešā vieta EdAr motorsport komandai.

Īpaši atmiņā šis minirallijs paliks ekipāžai Agris Blūmfelds / Kārlis Eberhards, kas pirmo reizi piecu gadu karjerā izcīnīja uzvaru savā ieskaites klasē: “Esam ļoti priecīgi un gandarīti, ka minirallijs “Cesvaine” ieies vēsturē ar to, ka mūsu “pingvīnu” ekipāža ir pirmo reizi tajā uzvarējusi. Tas ir īpaši aizraujoši – mūsu pirmais zelts piecu gadu laikā! Ļoti patika ceļu segums, kas bija stingrs un nebija izdangāts arī otrajā aplī. Pasākums bija labi noorganizēts, arī citi dalībnieki bija priecīgi sacensties Vidzemes pusē. Ceram, ka “Cesvaine” paliks kalendārā, bez tam, šī uzvara mums palīdzēs pacīnīties arī par sezonas kopvērtējuma pjedestālu. Un protams, liels paldies mūsu mehāniķim Didzim Meieram no AD Racing par auto sagatavošanu!”

Arī pārējie sacensību dalībnieki pozitīvi vērtē miniralliju “Cesvaine”. Gatis Ābelītis; “Paldies organizatoriem, manuprāt, pirmajai reizei ļoti labi noorganizēts pasākums, interesanti ātrumposmi, pārdomāti izveidots servisa parks. Cerams, viss izdosies un šis pasākums ir uz palikšanu.”

Pēc ekipāžas Āris Cēders/ Guntars Sokolovskis domām, minirallijs “Cesvaine” ir labākais šīs sezonas grants mirallijs. “Bija patīkams pārsteigums, ka, beigās braucot, nav dziļās špūres, arī ātruma slāpētāji bija tur, kur tiem jābūt, nebojājot līkumu sasaistes.”

Savu pirmo pieredzi kā stūrmanis guva arī LTV Sporta studijas žurnālists Andris Auziņš, kas startēja minirallijā “Cesvaine” kā stūrmanis Kārlim Dzenītim: “Bailes pazuda jau pirmā ātrumposma trešajā līkumā. Sapratu, ka nevaru tā vienkārši sēdēt, ir jāpalīdz pilotam un otrajā ātrumposmā jau paspēju to arī izbaudīt. Protams, mums bija dažas kļūdas ātruma slāpētājos, bet Kārlis tās veiksmīgi izlaboja. Andris atzīst, ka pēc sacensībām ir tāda “izsalkuma” sajūta, un pieļauj iespēju piedalīties vēl kādā minirallijā.

Sacensību organizatoru pārstāvis Ingus Ķimelis: “Centāmies un smagi strādājām visu gadu, lai sacensības būtu baudāmas. Priecājamies, saņemot daudz pozitīvu ziņu no dalībniekiem un vietējiem iedzīvotājiem. Minirallija “Cesvaine” organizatoru vārdā sūtām laba vēlējumus sacensībās avāriju piedzīvojušajai ekipāžai un ceram viņus drīz redzēt atkal trasē.”

Savukārt LAF Standarta automobiļu komisijas vadītājs Kaspars Šimkus ir gandarīts redzēt, ka Cesvainē debitē jauns minirallija posms, kas noorganizēts labā līmenī. “Organizatori ir paveikuši lielu darbu, lai nodrošinātu kvalitatīvu un drošu sacensību gaitu, sākot no trases sagatavošanas līdz pat servisa parkiem un skatītāju zonām.

Protams, drošība vienmēr ir pirmajā vietā, un līdz ar to sportistiem ir ļoti būtiski pareizi izvērtēt savas spējas un prasmes, dodoties sacensību trasē. Minirallijs ir pieejams formāts plašam dalībnieku lokam, bet tas nenozīmē, ka izaicinājumu tajā ir mazāk – tieši pretēji, šeit sportisti mācās un krāj pieredzi.”

Pasākumu organizēja biedrība ASB Madona sadarbībā ar Madonas novada pašvaldību un Latvijas Standarta automobiļu komisiju.

Organizatori izsaka pateicību arī partneriem un atbalstītājiem:
Foton Latvia – oficiālais minirallija auto, Idea Crafter Group, Würth, Astarte Nafta, Skandibus, z/s Akmeņkrogs, Car4you, reklāmas darbnīca KOPA, Cesvaines alus darītava, informatīvajam atbalstītājam 4rati.lv.

Rudens minirallija svētki Vidzemē – Cesvainē startēs 104 ekipāžas

Šī gada 27. septembrī Cesvainē  pēc vairākiem gadiem jaunā formātā atgriežas autosports un minirallijam “Cesvaine ” ir pieteikušās 104 ekipāžas.

Konkurence Cesvainē ir sagaidāma visās minirallija ieskaites klasēs. Vislielākais dalībnieku skaits startēs 2WD Rookie klasē (22 ekipāžas), 4WD+ klasē 19 ekipāžas, savukārt 2WD klasē sacentīsies 14 ekipāžas un OPEN 2WD 10 ekipāžas.

Minirallijs “Cesvaine” būs debija ne tikai vairākiem jaunajiem pilotiem, bet arī stūrmaņiem. Tā pirmo reizi minirallijā kā ekipāža startēs Arturs Lielgalvis, aktīvs rallija fanu kustības Rally Buhariki dalībnieks un Mārtiņš Jankovskis, autosporta žurnālists no portāla Go4speed.

Stāsta Mārtiņš Jankovskis: “Viss sākās ar to, ka Arturs man uzrakstīja un piedāvāja, vai negribu pamēģināt piedalīties minirallijā “Cesvaine”. Godīgi sakot, ne viņš, ne es nekad iepriekš neesam braukuši, bet ideja šķita tik traka, ka tā uzreiz kļuva saistoša. Pēc nelielām pārdomām nolēmu – kāpēc gan ne? Turklāt visi apkārtējie tikai iedrošināja un atbalstīja, teica: jā, noteikti vajag pamēģināt!”

“Gatavošanās procesā kļuva skaidrs, cik daudz ir jāizdara – jānokārto licences, jānoformē apdrošināšana, jāizprot visa sacensību kārtība. No malas tas viss šķiet vienkārši, bet, kad pats ej cauri, saproti, cik daudz sīku detaļu jāņem vērā. Godīgi sakot, vislielākais stress ir nevis par pašu braukšanu, bet par papīru lietām – lai kaut ko nesajauktu, nenokavētu, nebūtu par ātru vai par vēlu, lai saprastu, kā rīkoties, ja notiek kas neparedzēts,” atklāj Mārtiņš.

“Tagad es beidzot saprotu sportistus, kuri saka, ka pirms rallija laika vienkārši nepietiek. Ir sajūta, ka viss jāpaspēj vienā elpas vilcienā – no mašīnas sagatavošanas līdz dokumentiem un ikdienas darbiem. Man pašam autosports nav svešs, esmu saistīts ar ralliju gandrīz 20 gadus, esmu vizināts ar sporta auto un saprotu, ko nozīmē stūrmaņa atbildība. Bet līdz šim man tā bija skatītāja vai žurnālista pieredze, kad varēju vērot un analizēt no malas. Tagad būs citādi – minirallijā Cesvainē vairs nevarēšu tikai skatīties, būs jāstrādā un jābūt līdzās pilotam katrā līkumā. Protams, ir daudz nezināmā, bet tieši tas arī padara šo visu tik interesantu,” atzīst Jankovskis.

Savukārt Kārlis Dzenītis, kurš jau kļuvis par 2WD OPEN klases uzvarētāju, Cesvainē startēs ar jaunu stūrmani – LTV “Sporta studijas” žurnālistu Andri Auziņu.

Andris Auziņš: “Vienmēr esmu interesējies par automašīnām un sekojis līdzi autosportam”. Man ir arī paziņas, kas paši piedalījušies minirallijā, un mani vienmēr ir saistījis jautājums, kā tas ir – būt tur iekšā, nevis tikai no malas skatīties un stāstīt.

Man piedāvāja šādu iespēju un nolēmu piekrist, jo tas ir izaicinājums, ko nevar laist garām. Esam kopā ar rallija braucēju Krišjāni Cauni komentējuši rallijkrosu, daudz ko esmu dzirdējis un redzējis, bet šī būs pavisam cita pieredze – būt stūrmaņa krēslā. Sacensībās piedzīvoto parādīsim arī televīzijas skatītājiem. Šoreiz treniņiem laika diemžēl nesanāks,  taču pirms sacensībām man ieskatu stūrmaņa pienākumos sniegs pieredzējušais rallija stūrmanis Andris Mālnieks – viņš izstāstīs par leģendu, stenogrammu, karneti, laika normām un visām pārējām stūrmaņu gudrībām, kas nepieciešamas, lai sacensībās justos droši un saprastu, kas darāms katrā situācijā.”

Papildu intrigu minirallijam “Cesvaine” piešķir arī Mārtiņa Dreibes pirmais starts minirallijā, un viņa stūrmanis būs pazīstamais rallija braucējs Emīls Blūms.

Emīls Blūms: “Mārtiņam ir tikai 12 gadi, bet šogad jau izcīnīts vicečempiona tituls rallijkrosa  Yaris 1000 klasē, viņš ir veiksmīgi startējis arī kartingā un autosprintā un ar kartingiem brauc jau no septiņu gadu vecuma.”

Ekipāža ir aizvadījusi stenogrammas treniņu un Emīls Blūms atzinīgi vērtē jaunā pilota prasmi uzklausīt padomus un cenšanos izprast visas nianses.  “Ir prieks par jauniešiem, kas ienāk autosportā ar vēlēšanos braukt, un, lai arī sagatavošanās laiks “Cesvainei” mums ir ļoti īss, darīsim,ko varēsim, lai sasniegtu savu galveno mērķi –  veiksmīgi finišēt. Man pašam šī būs izaicinoša un interesanta pieredze”, stāsta Emīls.  

Sacensību centrs atradīsies Cesvaines vidusskolā, bet servisa parks – Cesvaines estrādē. Administratīvā pārbaude un tehniskā komisija notiks 26. septembra vakarā un 27. septembra rītā. Atklāšanas ceremonija paredzēta 27. septembrī plkst. 12:00 Cesvaines centrā, finišs un uzvarētāju apbalvošana notiks plkst. 19:40 Madonas ielā, Cesvainē.

Skatītājiem ieeja sacensībās būs bez maksas. Visa informācija par gaidāmajām sacensībām atrodama minirallijs.lv. Minirallija “Cesvaine” organizatori aicina ievērot drošību – atrasties tikai atļautajās vietās un sekot trases tiesnešu norādījumiem.

Sacensību rīkotāji stāsta, ka trases stāvoklis ir ideāls, laika prognoze solās būt iepriecinoša, un visi tiek gaidīti uz īstām rudens sacensībām aizraujošajos Cesvaines puses ceļos.

Pasākumu organizē biedrība ASB Madona sadarbībā ar Madonas novada pašvaldību un Latvijas Standarta automobiļu komisiju. Atbalstu sniedz arī Foton Latvia (oficiālais minirallija auto), Idea Crafter Group, Würth, Astarte Nafta, Skandibus, z/s Akmeņkrogs, Car4you, reklāmas darbnīca KOPA, kā arī Cesvaines alus darītava. Informatīvas atbalsts – 4rati.lv

Kārlis Dzenītis nodrošina titulu minirallija 2WD Open klasē

Kaut arī līdz minirallija sezonas beigām šogad vēl pāris sacensības, ir zināmi pirmie sezonas kopvērtējuma uzvarētāji  un tie ir Kārlis Dzenītis ar stūrmani Robertu Loķi, kas jau izcīnījuši uzvaru 2WD Open klasē.

Par 2WD Open klases 2025.gada uzvarētājiem Kārļa Dzenīša ekipāža kļuva minirallijā “Karosta”. Lai gan ekipāžai šīs sacensības neaizritēja bez izaicinājumiem – tika gan pārsists ritenis, gan sabojāts automašīnas spārns, tomēr, kā pats sportists atzīst, šie starpgadījumi netraucēja saglabāt koncentrēšanos un uzvarēt klasē.

“Bija prieks kāpt uz pjedestāla augstākā pakāpiena ar Trodo cepurīti galvā”, saka Kārlis. Šī uzvara sportistam nozīmē arī izpildītu solījumu ģenerālsponsoram Trodo, kas 2025. gadā kļuva par viņa galveno atbalstītāju. “Tituls bija  gada galvenais mērķis, un tas tika apsolīts arī sponsoriem, tāpēc ir jo īpašs gandarījums, ka 2WD Open klases uzvara ir sasniegta,” norāda Dzenītis.

Nozīmīgs ir arī ģimenes atbalsts un līdzdalība – māsa Kate Dzenīte izmēģināja spēkus sacīkstēs, savu pirmo miniralliju “Karosta” nobraucot bez kļūdām, bet tēva Mārtiņa Dzenīša iegūtā pirmā vieta 4WD Open klasē Kārlim sagādāja ne mazāku prieku par paša uzvaru.

Šogad Kārļa Dzenīša ekipāžai izdevies turpināt arī “Baltic Motorsport Promotion” komandas panākumu sēriju, jo trešo gadu pēc kārtas tieši šīs komandas ekipāža izcīna augstāko pozīciju minirallija  2WD Open klasē.

Kārļa Dzenīša veiksmīgā sezona pierāda, ka ar mērķtiecīgu darbu, komandas un ģimenes atbalstu, kā arī stabilu sponsora iesaisti iespējams sasniegt izvirzītos mērķus un gatavoties nākamajam solim – startiem un cīņu par titulu ar  Rally4 automašīnu Latvijā, Lietuvā un Igaunijā.

Lai gan tituls nodrošināts jau priekšlaicīgi, Kārlis Dzenītis turpinās piedalīties gan atlikušajos minirallija posmos, no kuriem nākamais norisināsies Cesvainē 27.septembrī, gan rallijā “Cēsis” 19.septembrī.

“Izmantosim atlikušos minirallija posmus, lai iesēdinātu stūrmaņa krēslā kādu sabiedrībā pazīstamu cilvēku, tā popularizējot gan savu ekipāžu, gan mūsu sponsorus, gan autosportu kopumā, savus tuvākos plānus ieskicē Kārlis.

Jauns izaicinājums Latvijas minirallijā – Cesvaine gatava debijai 27. septembrī

2025. gada 27. septembrī Latvijas autosporta karte kļūs bagātāka ar jaunu un līdz šim nebijušu posmu – miniralliju “Cesvaine 2025”, kas būs Latvijas minirallija kausa izcīņas 5. posms standarta automobiļu grupā. Pieteikšanās jau ir sākusies, un pirmās ekipāžas jau reģistrējušās sacensībām, kas solās kļūt par vienu no šīs sezonas intriģējošākajiem notikumiem.

Cesvaine, neliela pilsēta Madonas novadā, ir pazīstama ar savu ainavisko apkārtni un vēsturisko mantojumu. Pilsētas lepnums ir 19. gadsimta beigās celtā Cesvaines pils, kas ir viens no skaistākajiem arhitektūras pieminekļiem Latvijā. 

Septembra beidzamajā sestdienā Cesvaines apkārtnes līkumotie grants ceļi pārtaps par sacensību ātrumposmiem. Vietējie iedzīvotāji un autosporta līdzjutēji gaida šo notikumu ar nepacietību, jo tas būs ne tikai sporta pasākums, bet arī svētki pilsētai un visam novadam.

Minirallija “Cesvaine” organizatori, biedrība ASB Madona, sola pasākumu, kas būs aizraujošs gan sportistiem, gan skatītājiem. Sacensību direktors Ingus Ķimelis uzsver, ka minirallija  ātrumposmi būs sarežģīti un izaicinoši reljefa un konfigurācijas dēļ. “Lai piloti klausās stenogrammu kārtīgi, un novēlam veiksmi un izturību visiem!”

Starts sacensībām tiks dots 27. septembrī 12:00 Parka ielā, Cesvainē, pirmās ekipāžas finišu skatītāji sagaidīs ap plkst. 16:20, bet plkst. 19:40 Madonas ielā notiks uzvarētāju apbalvošana.

Minirallijs “Cesvaine 2025” nebūs tikai braucēju cīņa par sekundēm. Skatītājiem būs pieejamas dažādas aktivitātes pie sacensību centra, iespēja sekot līdzi rezultātiem tiešsaistē un vakara zaļumballe, kur tiks gaidīti sportisti, cesvainieši un pilsētas viesi.

Pieteikšanās ir atvērta mājaslapā www.minirallijs.lv, turpat atrodami visi minirallija “Cesvaine” dokumenti. Sacensību organizatori aicina ekipāžas neatlikt reģistrēšanos uz pēdējo brīdi, jo gaidāma liela interese par jauno, nevienam vēl nezināmo minirallija posmu. Pasākumu organizē biedrība ASB Madona sadarbībā ar Madonas novada pašvaldību un Latvijas Standarta automobiļu komisiju. Atbalstu sniedz arī Foton Latvia, kas nodrošina oficiālo minirallija auto, Idea Crafter Group, Würth, Astarte Nafta, Skandibus, z/s Akmeņkrogs, Car4you, reklāmas darbnīca KOPA, Cesvaines alus darītava.

Elmārs Aukšmuksts un Kaspars Bundzinieks – nepārspēti minirallijā “Karosta”

Sestdien, 30. augustā, Liepājā norisinājās minirallijs “Karosta”. Karostu sacensību dienā bija pārņēmusi mākoņaina piejūras noskaņa, ko brīžiem papildināja smalks lietus. Tas sacīkstēm piešķīra papildu intrigu, jo ceļa segums vietām kļuva slidens un prasīja no sportistiem maksimālu precizitāti. Neskatoties uz to, minirallijs “Karosta” pulcēja 89 ekipāžas un kļuva par īstiem autosporta svētkiem. “Karosta” bija ceturtais Latvijas minirallija kausa posms standarta automobiļu grupā un izcēlās ar dinamisku trasi, kurā iekļauti jauni ātrumposmi pilsētas industriālajās teritorijās.

Šogad Karostas minirallijs bija īpašs ar to, ka sacensību trase veda cauri gan pilsētvides, gan industriālām teritorijām. Īpaši iespaidīgs bija ātrumposms Karostas Industriālajā parkā, kur sportisti startēja pie vēsturiskā Karostas cietuma un finišēja pie Schwenk cementa termināļa ostā. Savukārt Liepājas Biznesa centra teritorijā sportisti pirmo reizi varēja izmēģināt spēkus noslēgtā,un ļoti tehniskā posmā. Sportistiem nelika vilties arī ātrumposms Beberliņos, ko braucēji salīdzināja ar kārtīgu “lielā” rallija ātrumposmu.

Sacensību vadītājs Kaspars Bite pēc finiša sacīja: “Bija dažādi izaicinājumi, lai visu sakārtotu ar industriālajām teritorijām, jauno ātrumposmu un pārējo. Manuprāt, gala rezultāts izskatījās gana labs, un sportistiem patika, īpaši jaunie ātrumposmi. Prieks, ka viss noslēdzās veiksmīgi, arī ar visām interesantajām avārijām, braukšanu pa mežu un ar epizodēm, kad nācās apbraukt lielus akmeņus gan pa labo, gan pa kreiso pusi.”

Kopvērtējumā nepārspējami bija Elmārs Aukšmuksts / Kaspars Bundzinieks ar Subaru Impreza, startējot 4WD+ klasē un uzrādot ļoti stabilu sniegumu visos ātrumposmos.

Elmārs Aukšmuksts pēc finiša dalījās iespaidos: “Lielisks minirallijs! Īpaši gribu uzteikt pirmo un ceturto ātrumposmu, tie bija veidoti ļoti interesanti, aizraujoši un tehniski sarežģīti. Neatceros nevienu citu miniralliju, kas prasījis tik daudz piepūles gan no braukšanas, gan no stenogrammas puses. Sajūta pēc dopiem bija tāda, it kā būtu bijis svaru zālē. Īpaša “odziņa” bija jaunais ātrumposms Liepājas Biznesa centra teritorijā. Protams, bija arī pārsistas riepas, un tā kā starp ātrumposmiem bija ļoti īsi pārbraucieni, riepu maiņa bija jāpaspēj veikt gandrīz WRC ātrumā.”

Studentu klasē uzvaru guva Oskars Magone / Dāvis Oliņš ar Opel Astra F, otrajā vietā palika Kate Dzenīte / Baiba Brokāne ar BMW 316, bet trešie finišēja Fēlikss Aukšmuksts / Arvis Zemgrīds ar VW Golf.

 OPEN 4WD klasē ātrākie bija Mārtiņš Dzenītis / Kristaps Bērziņš ar Mitsubishi Lancer Evo, otrajā vietā finišēja Igors Bass / Andris Mālnieks ar Ford Fiesta Rally3, trešie palika Jānis Liepa / Ainars Šteinbergs ar Mitsubishi Lancer Evo 9.

OPEN 2WD klasē pārliecinoši triumfēja Kārlis Dzenītis / Roberts Loķis ar BMW 320, otrajā vietā bija Miks Ķenavs / Kristaps Skrodis ar BMW e46, bet trešajā – Uldis un Renārs Lepiksoni ar Ford Puma.

Miks Ķenavs pēc sacīkstēm teica: “Paldies organizatoriem par lieliskiem dopiem! Pirmais Beberliņu ātrumposms būtu labs pārbaudījums pat lielā rallija ekipāžām un tam ir liels potenciāls. Man, pašam bija prieks atgriezties trasē un atkal sajust tās emocijas, kāpēc mēs nodarbojamies ar šo sporta veidu. Pēc sacensībām jutos lieliski, un jau sāku plānot nākamo rallija sezonu, kur ceru atgriezties ar kādu Evo un izbaudīt ralliju uz simt procentiem.”

Junioru klasē uz starta devās un veiksmīgi sacīksti aizvadīja tikai Ziggy / Georgios Fillppidis ar Ford Fiesta Rally4, kuri veiksmīgi aizvadīja sacīksti un ieguva pirmo vietu.

Buggy klasē kuplo minirallija skatītāju pulku priecēja Gatis Ritenieks / Fēlikss Laivenieks ar CanAm Maverick R.

4WD+ klasē aiz uzvarētājiem Aukšmuksta/Bundzinieka finišēja Leonīds Pugo / Edgars Eglītis Rihards Broničs / Jānis Blumbergs ar Subaru.

4WD Rookie ieskaitē triumfēja Ralfs Kārkliņš / Kristers Bērziņš ar Subaru Impreza, otrajā vietā bija Kaspars Dullis / Guntis Štāls ar Audi A4, trešie – Arnis Kairis / Aigars Avsjukovs ar Audi A4.

4WD klasē uzvaru svinēja Māris Egle / Kristaps Dreimanis ar Audi A4, otrie bija Kristaps Ābele/ Helvijs Plaudis ar Subaru Impreza RS, trešie – Roberts Zalcmanis / Vilis Akmeņkalns ar Audi A4.

2WD Rookie klasē pirmajā vietā finišēja Ģirts Groza / Armands Groza, aiz viņiem sekoja Edgars Aleks Demešenkovs / Agris Blodziņš, bet trešajā vietā ierindojās Valters Spicbergs / Pauls Feodorovs, visām ekipāžām braucot ar BMW automašīnām.

2WD klasē ātrākie bija Gvido Rozenblūms / Indulis Kalniņš ar BMW, otrajā vietā finišēja Niks Apfelbaums / Valters Kohs ar BMW e46, trešie bija Inguss Andersons / Arturs Petrausks.

2000 klasē uzvarēja Oskars Pugovičs / Tenis Ševčenko ar Honda Civic, otrie bija Klāvs Ezeriņš / Laura Grandāne ar BMW E36, trešie – Oskars Virsis / Roberts Poriņš ar Honda Civic.

1600 klasē visātrākie bija Māris Millers / Edgars Peterlēvics ar Opel Corsa, otrajā vietā finišēja Kristaps Priedīte / Paula Amanda Buša ar tādu pašu auto, bet trešajā vietā – Arnis Blūmfelds / Kārlis Eberhards ar Honda Civic.

Šīs sacensības bija īpaši veiksmīgas Baltic Motorsport Promotion komandai, jo pirmo reizi Karostā vienlaikus startēja trīs vienas ģimenes pārstāvji – Dzenīši. Mārtiņš kopā ar Kristapu Bērziņu izcīnīja uzvaru OPEN 4WD klasē, Kārlis ar Robertu Loķi triumfēja OPEN 2WD klasē, bet māsa Kate ar Baibu Brokāni savā debijā Studentu klasē ieguva otro vietu.

Kārlis Dzenītis pēc finiša sacīja, ka šis bijis labākais minirallijs, ko viņš līdz šim braucis. “Dopu izvēla ļoti interesanta, patika 5 km garais ātrumposms, kur sajūta bija kā lielajā rallijā. Tiesa, rallija sacensību sākumā gadījās dažas kļūdas – iebraucu celmā, salocīju aizmugurējo spārnu, pārsitu riteni, sanāca arī pāris reizes sagriezties trasē, tomēr daudz laika nezaudējām. Pirmā apļa beigās biju iedzinējos un no Mika Ķenava atpaliku 17 sekundes.  Uzstādīju sev mērķi pārējo minirallija daļu izbraukt tīri un bez kļūdām”. Kārlis finišā spēja sasniegt savu mērķi un uzvarēt OPEN 2 WD klasē, izpildot arī solījumu ģenerālsponsoram “Trodo” par gada kopvērtējuma titulu savā ieskaites klasē.

Mārtiņš Dzenītis atzina ka sacensības izbaudījis kā svētkus un īpaši gandarīts par beidzamo ātrumposmu, kur kopā ar stūrmani Kristapu Bērziņu uzrādījuši otro labāko absolūto rezultātu.

“Uzdevums bija nobraukt “Karostu” savam priekam un pavadīt laiku kopā ar bērniem, darot to, kas sirdij ir vistuvākais – un viss tas ir izdevies. Liels paldies organizatoriem par super trasi. Man pašam šādas trases, kas veidotas industriālās teritorijās, un netīrs asfalts ir pašas mīļākās. Paldies maniem bērniem, kuri mani tik ļoti iepriecināja!”, saka Mārtiņš.

Dzenītis arī uzteica komandas biedru Igoru Basu, kurš savā pirmajā minirallijā spēja iekļūt TOP 10 un līdz pēdējam posmam cīnīties par uzvaru 4WD Open klasē. Savukārt Kate Dzenīte dalījās ar emocionālu pieredzi, atzīstot, ka viņai bija īsts izaicinājums. “Ir daudz lietu, kur piestrādāt, šī bija tikai otrā reize trasē manā mūžā – pirmā reize bija treniņš dienu pirms sacensībām. Autosports ir tomēr man asinīs, gribu braukt tālāk un ievilināt arī citas meitenes minirallijā.”

Komandu vērtējumā pirmo vietu izcīnīja KN autosprint Subaru team, otrie bija Viena Rallija Komanda, trešie – KN autosprint / GMM Autopasaule.

Sacensības ar Liepājas valstspilsētas atbalstu organizēja biedrība LR EVENTS sadarbībā ar Latvijas Automobiļu federācijas Standarta automobiļu komisiju, SIXT autonomu un Atmodas dārzu.

Minirallija “Karosta” organizatori pateicas visiem dalībniekiem par atsaucību, sportisko garu un neatlaidību, tas padarīja šo miniralliju par īstiem autosporta svētkiem!

Minirallijs “Karosta” – uz starta 94 dalībnieki, sagatavots ceļvedis skatītājiem

Minirallijam “Karosta”, kas notiks jau 30.augustā, ir pieteikušās 94 ekipāžas. Vissīvākā konkurence paredzama 2WD Rookie klasē, kur uz starta stāsies 17 dalībnieki un 1600 klasē ar 14 dalībniekiem. 4WD ieskaitē pieteikušās 10 ekipāžas, savukārt 4WD Rookie – septiņas. Studentu klasē braucējiem līdz 23 gadu vecumam spēkiem mērosies četras ekipāžas. Skatītājus priecēs arī pieci 4WD Open un deviņi 2WD Open braucēji, kas startēs ar rallijam un rallijsprintam sagatavotām sporta automašīnām.

DALĪBNIEKI

Šīs sacensības būs kompaktākās minirallija «Karosta» vēsturē – neizbraucot no Liepājas pilsētas robežām, ar kopējo distanci 67 km, no kuras trešdaļa veicama sešos ātrumposmos.

SKATĪTĀJU CEĻVEDIS

Sacensību organizatori atklāj, ka šogad “Karostas” trasē iekļauti vairāki jauni ātrumposmi. Pirmais no jaunajiem (SS1 Beberliņi un SS4 SIXT) – pirmo reizi šajā Karostas daļā notika 2003.gada Eiropas čempionāta posmā rallijā “Kurzeme”, un toreiz tajā ātrākais bija Matīss Mežaks/ Arnis Ronis ar tā laika WRC klases auto Ford Escort. Ātrumposma trasi veido asfaltēti un betonēti celiņi un laukumi, kuru lielākā daļa tapuši armijas bāzes apkalpošanai – krustojumi viens aiz otra seko tik bieži, ka roteru te nav daudz. Un, tā kā ikdienā pa lielāko daļu no tiem pārvietojas tikai skrējēji un velosipēdisti, tad sakritušās lapas un smiltis liks risināt rēbusu par saķeres koeficientiem dažādos trases posmos.

Skatītājiem rekomendējam apmeklēt ātrumposma starta daļu pie Beberliņu atpūtas parka, kur varēs ne tikai skatīties rallija ātrumposmu, bet arī garšīgi paēst, pasportot veikparkā, iziet Tarzāna trasi ar liepājnieciskiem muzikāliem un sportiskiem elementiem un pārlidot pāri Beberliņu dīķim pa 300 metrus garu zip-line – vienu no garākajiem Latvijā.

No šī ātrumposma viegli nokļūt līdz jau tradicionālajam Karostas Industriālā Parka ātrumposma skatu punktam pie Karostas Manēžas Zemgales ielā 15. Auto novietošana, kā jau ik gadu, laukumā Ģ.Baloža ielā 12/18, kā arī pie Garnizona kapiem. Šogad sportistiem tiek prezentēta garākā šī dopa versija ar startu pie viena no Latvijas populārākajiem tūrisma objektiem Karostas cietuma un finišu pie Schwenk cementa termināļa ostā.

Pirmo reizi minirallija “Karosta” trasē būs ātrumposms Liepājas Biznesa Centra teritorijā – vietā, kuru vecākie liepājnieki atceras kā Gaļas kombinātu, bet jaunā paaudze pazīst kā mūsdienīgu industriālo parku, kurā savu darbu sākuši daudzi šobrīd lieli Liepājas ražošanas uzņēmumi. Trase izveidota pa biznesa centra stāvlaukumiem un celiņiem, taču, ņemot vērā šīs vietas industriālo raksturu, tā skatītājiem nebūs pieejama.

Ātrumposmiem izmantotās ielas un ceļi tika slēgti vienu stundu pirms pirmās automašīnas starta un pasākums skatītājiem ir bez ieejas maksas.

Rallija starts (13:00), finišs un apbalvošana (19:00) norisināsies kultūrvietā “Atmodas dārzs” Atmodas bulvārī 6A. Te visas dienas garumā varēs nobaudīt gardu picu, ko īstā malkas krāsnī cep “Take The Bake”.

Bet vēl pirms minirallija starta visi tiek aicināti uz pasākumu ģimenēm un bērniem Karostā “Uz skolu!”, ko organizē ģimeņu atbalsta centrs “Miera osta”, lai ar kopīgām aktivitātēm, koncertiem, darbnīcām, triku mākslinieku, cirka spēlēm un policijas kaķi nosvinētu skolas gada iesākumu.

Un, ja ar šo visu ir par maz, tad Katedrāles ielas galā ostas teritorijā notiks Baltijas kausa vindsērfingā fināla posma sacensības. Kārtīgs ātruma festivāls ar motoriem, ūdeni un vēju!

Liepājnieku un pilsētas viesu ievērībai – minirallija “Karosta” laikā tiks noteikti vairāki satiksmes ierobežojumi.

SLĒGTO IELU SHĒMA

Sacensību rezultātiem un citai aktuālai informācijai būs iespējams sekot gan mājaslapā www.minirallijs.lv/rezultati, gan sociālo tīklu profilos —https://facebook.com/rallykurzeme un https://instagram.com/rallykurzeme, https://facebook.com/minirallijs un https://instagram.com/minirallijs.

Sacensības ar Liepājas valstspilsētas atbalstu organizē biedrība LR EVENTS sadarbībā ar Latvijas Automobiļu federācijas Standarta automobiļu komisiju. SIXT autonomu un Atmodas dārzu.

Rallijs atgriežas Madonas novadā ar miniralliju “Cesvaine” 27.septembrī

Latvijas automobiļu federācijas Standarta automobiļu komisija (LAF SAK) devusi “zaļo gaismu” jaunam minirallija posmam “Cesvaine” un tas notiks 2025. gada 27. septembrī. Šis būs nozīmīgs brīdis gan Madonas novadam, gan autosporta cienītājiem, jo pēdējo reizi rallijs Cesvaines pusē viesojās pirms vairāk nekā desmit gadiem.

LAF SAK Padomes vadītājs Kaspars Šimkus atzīst, ka darbs ir ieguldīts pamatīgs, un cer, ka viss izdosies augstākajā līmenī. “Šobrīd izskatās, ka būs ļoti labs pasākums. Dalībniekiem noteikti patiks braukt pa tādiem ceļiem, kādi ir Cesvainē.”

Viens no minirallija “Cesvaine” organizatoriem un idejas autors Ingus Ķimelis atklāj, ka autosports viņam ir sirdī jau kopš mazotnes.

“Visu bērnību pavadīju Madonā, Cesvainē. Pirmais rallijs, ko redzēju, bija Sarma 2004. vai 2005. gadā, kad tā ātrumposmi gāja gar Cesvaini. No tā laika esmu līdzjutējs šim aizraujošajam sporta veidam. No pasaules rallija braucējiem favorīts man vienmēr ir bijis Peters Solbergs, Latvijā ļoti patika, kā brauca Mārtiņš Svilis. Vasaraudzis, Neikšāni, Vorobjovs – tie laiki raisa nostaļģiju. Spilgts piedzīvojums bija arī mans pirmais WRC Somijā.”

“Reiz, braucot ar motorolleru no mazdārziņa, iedomājos, ka šis ceļš ir ideāls ātrumposmam. Ilgi gaidīju, kad rallijs beidzot atgriezīsies Madonas novadā, nevarēju sagaidīt un sapratu, ka, ja gribi, lai izdara pareizi – jādara pašam. Mums Madonas novadā ir vislabākie ceļi, un tas arī ir būtisks iemesls, kāpēc vēlamies te atvest ralliju,” stāsta Ingus Ķimelis.

Minirallija “Cesvaine” organizatoru komandu vieno vēlēšanās, lai sacensības ir drošas un interesantas gan sportistiem, gan skatītājiem. Jaunu sacensību rīkošana prasa daudz rūpju un katram ir savi pienākumi. Par tehniskajām lietām atbild Uvis Veikšāns, finanses un dokumentus kārto Armands Avotiņš, savukārt Ingus rūpējas par sadarbību ar atbalstītājiem un publicitāti.

“Mums palīdz draugi un autosporta entuziasti, kuri uzticas komandai. Atbalstu sniedz Foton Latvia, sarūpējot oficiālo minirallija auto, Idea Crafter Group (uzņēmums, kas nodrošina kvalitatīvus montāžas pakalpojumus), kā arī vietējie uzņēmēji no Madonas un Cesvaines puses.

Īpašu pateicību sacensību organizatori velta Madonas novada domei. “Kad mazliet drebošām balsīm prezentējām savu ideju. dome mūs uzreiz atbalstīja, vēloties, lai mēs rīkojam sacensības, augam un nākotnē atvedam atpakaļ uz Madonas pusi arī lielo ralliju. Pašvaldība mums palīdz arī finansiāli,” stāsta Ķimelis, sakot paldies visiem lēmumu pieņēmējiem Madonas pašvaldībā.

Minirallija “Cesvaine” centrs atradīsies Cesvaines vidusskolā, bet servisa parks – vietējā estrādē. Plānota arī servisa parka labiekārtošanas talka, kuras datums tiks paziņots tuvākajā laikā.

Braucēji sacenstīsies trīs ātrumposmos, no kuriem katrs būs jānobrauc divas reizes, visi ātrumposmi ir izveidoti Cesvaines pagasta ceļos. Viens no tiem ir tas pats, kur pirms 20 gadiem notika rallijs “Sarma”, otrs savulaik ir izmantots minirallijā “Gulbis”, savukārt trešais ātrumposms rallija sacensībās līdz šim nekad vēl nav izmantots.

“Visi ātrumposmi būs ērti pieejami skatītājiem, viens no tiem atrodas ļoti tuvu pilsētai. Pie minirallija centra sacensību dienā norisināsies dažādas aktivitātes, interesanti būs gan lieliem, gan maziem rallija skatītājiem. Pasākuma laikā tiks izvietoti QR kodi, ar kuriem skatītāji varēs novērtēt miniralliju, atbalstīt ar ziedojumu vai piesekot sociālajos tīklos. Plānots arī konkurss mūsu sekotājiem, kur balva būs iespēja izjust rallija garšu tik tuvu, cik vien iespējams. Savukārt vakarā pēc minirallija visi dalībnieki un līdzjutēji tiks aicināti atpūsties kārtīgā zaļumballē”.

Minirallija “Cesvaine” organizatori šajā sezonā aktīvi apmeklē visus minirallija posmus, lai uzkrātu pieredzi. Augusta beigās notiekošajā minirallijā “Karosta” cesvainieši palīdzēs rūpēties par drošu sacensību norisi.  “Cītīgi pošamies lielākajam autosporta pasākumam Cesvaines pusē pēdējo gadu laikā,” viņi saka. Un, lai gan šī gada minirallijs vēl tikai būs, jau ir sākts strādāt pie tā, lai nākamajā gadā plāniem un idejām būtu turpinājums – lai 27. septembris nebūtu beigas, bet tikai sākums.

Minirallijs “Karosta” gaidīs braucējus un skatītājus 30.augustā

30.augustā Liepājā notiks Minirallija kausa izcīņas Standarta automobiļu grupā 4. posms – “Minirallijs Karosta 2025”. Kā stāsta sacensību drošības komisārs Mārtiņš Zviedris, šogad visi “Karostas” ātrumposmi būs kompakti izveidoti Liepājas pilsētas teritorijā uz asfalta un netīra asfalta seguma, un tie būs gan tehniski izaicinoši dalībniekiem, gan aizraujoši skatītājiem.

Ja divi no trīs ātrumposmiem (katrs no tiem tiks braukts divas reizes) dažādās konfigurācijās daļēji jau ir bijuši iekļauti gan rallija “Kurzeme”, gan iepriekšējo gadu miniralliju trasēs, tad viens ir pavisam jauns un atradīsies Biznesa parka teritorijā.

“Šobrīd šķiet, ka otro reizi tieši šo ātrumposmu sarīkot būs pagrūti, tomēr, ja sportisti to novērtēs atzinīgi, strādāsim, lai atgrieztos tur vēl kādu reizi”, atklāj Zviedris.

Jau tradicionāli minirallija centrs tiks ierīkots Atmodas dārzā, te no 13:00 dalībnieki tiks pavadīti ātrumposmos un sagaidīti atpakaļ dienas noslēgumā, lai 19:30 apbalvotu ātrākās un veiksmīgākās ekipāžas.

Savukārt servisa zona būs izvietota pie Ziemeļu mola, tajā pašā vietā, kur pagājušā gada vasarā atradās servisa parks Pasaules rallija čempionāta (WRC) dalībniekiem.

Šobrīd minirallijam “Karosta” vietnē www.minirallijs.lv pieteikušās jau virāk, nekā 50 ekipāžas. Visiem, kas vēlas izmēģināt savus spēkus standarta automobiļu sacensībās, iespēja pieteikt savu dalību ir vēl līdz 22. augustam.

Sacensības organizē biedrība LR EVENTS sadarbībā ar Liepājas pilsētu un Latvijas Automobiļu federācijas Standarta automobiļu komisiju.

Elmārs Aukšmuksts / Kaspars Bundzinieks uzvar minirallijā “Gulbis” un iegūst arī SIA “Sensums” balvu

26. jūlijā Gulbenes apkārtnes ceļos norisinājās minirallijs “Gulbis 2025”. Šis posms ne tikai pulcēja vairāk nekā 90 dalībniekus, bet arī paliks atmiņā kā viens no tehniski sarežģītākajiem. Trasi bija skārušas ilgstošas lietavas, padarot ātrumposmus izaicinošus un pārbaudot gan automašīnu sagatavotību, gan braucēju meistarību.

Ekipāžas tika vērtētas vairākās klasēs, un īpašu spriedzi sacensībām piešķīra SIA “Sensum” dāvātā 500 eiro balva par ātrāko laiku noslēdzošajā, sestajā ātrumposmā – to ieguva Elmāra Aukšmuksta / Kaspara Bundzinieka ekipāža.

1600 klasē triumfēja Oskars Kūma / Juris Arājs ar Citroen C2, 2. vietā Modris Krieviņš / Aivis Bērziņš (VAZ 2108-3) un 3.vietā Māris Millers / Edgars Peterlevics (Opel Corsa).

2000 klasē uzvara pelnīti tika Oskaram Pugovičam / Tenim Ševčenko (Honda Civic Type-R),
aiz viņiem – Klāvs Ezeriņš / Laura Grandāne (BMW), savukārt 3. vietu izcīnīja Kristaps Telle / Mārtiņš Kalējs ar VW Golf.

2WD ieskaitē uzvarēja Niks Apfelbaums / Valters Kohs (BMW) ar dinamisku, bet precīzu braukšanu. Otrā vieta ekipāžai Reinis Vilkaitis / Inga Barkāne (BMW 325i), bet trešās vietas uzvarētāju balva Matīsam Ralfam Putniņam / Didzim Putniņam ar BMW.

Jauno braucēju konkurencē 2WD Rookie klasē uzvarēja Ģirts Groza / Armands Groza ar BMW.
2. vietā Edgars Aleks Demešenkovs / Agris Blodziņš, bet trešie Toms Mežulis / Kārlis Sīmanis.

4WD klasē spēcīgāko sniegumu nodemonstrēja Māris Egle / Alma Egle (Audi A4), izcīnot uzvaru. Viņiem sekoja Ainis Mušperts / Kārlis Pētersons (Audi 80 Quattro) un Lauris Ozerovs / Gatis Jansons (Subaru Impreza).

4WD Rookie ieskaitē uzvarētāji Ralfs Kārkliņš / Kristers Bērziņš (Subaru Impreza), 2. vietā  Jānis Krusts / Jānis Niķis, trešie Arnis Kairis / Artūrs Bērziņš (Audi A4).

4WD+ klasē uzvaru svinēja Elmāra Aukšmuksta / Kaspara Bundzinieka (Subaru Impreza) ekipāža, kam “Gulbī” ne tikai labākais rezultāts klasē, bet arī absolūtajā vērtējumā. Viņiem sekoja Mārtiņš Ločmelis / Harijs Vējiņš un Jānis Zelčs / Jānis Rozentāls.

Open 4WD dominēja Intars Rezakovs / Ingus Ermansons (Subaru Impreza). Otrajā vietā Jānis Vorobjovs / Estere Zakmane (Mitsubishi Mirage), bet trešie Māris Erts / Matīss Erts.

Open 2WD uz pjedestāla augstākā pakāpiena Jānis Cielēns / Salvis Rambols (VW Golf), kuri šajos apstākļos prata atrast labākās trajektorijas. Aiz viņiem – Kārlis Dzenītis / Roberts Loķis (BMW 320) un Kristers Cimdiņš / Renārs Šķenders (BMW 328).

Buggy klasē no starta līdz pat finišam skatītājus priecēja atraktīvā ekipāža Gatis Ritenieks / Fēlikss Laivenieks ar Can-Am Maverick R.

Junioru konkurencē uzvarēja Ziggy / Yorgo Philippedes (Ford Fiesta). Otrajā vietā savās pirmajās minirallija sacensībās Hasan Macila ar stūrmani Justas Silmaška (Ford Fiesta R2).

Studentu klasē ātrākie bija Fēlikss Aukšmuksts / Arvis Zemgrīds (VW Golf), kuri pārspēja Tomasu Vēveri / Reini Artimoviču (BMW 320) un Rinaldu Laumani / Edgaru Rumbu (Audi A4).

Komandu vērtējumā Gulbenē ātrākā bija apvienība 3A Racing Team.

Sacensību organizatori izsaka sirsnīgu pateicību atbalstītājiem “Ramirent”, SIA “Kopa”, SIA “Ravita 27”, “Sendija”, “Akvedukts”, “Grantiņi 1”, “Ķelmēni”, “SLB”, SIA “KarLux”, SIA “HidroNEX”, SIA “Sensums”, informatīvajiem atbalstītājiem www.4rati.lv un laikrakstam “Dzirkstele”, kā arī visiem, kuri rūpējās par šī pasākuma drošu norisi. Miniralliju “Gulbis” organizja Gulbenes Auto-moto sadarbībā ar Gulbenes novada pašvaldību un LAF Standarta automobiļu komisiju.

Minirallijs “Gulbis” jau 26. jūlijā – pieteikšanās atvērta vēl līdz 18. jūlijam, īpaša naudas balva noslēdzošā ātrumposma uzvarētājam

Minirallija sezona turpinās ar tradicionālo miniralliju “Gulbis”, kas norisināsies 26. jūlijā Gulbenes apkārtnē. Sacensības solās būt gan sportiski dinamiskas, gan skatītājiem baudāmas – ar ātriem un tehniskiem ātrumposmiem, kā arī pārsteigumiem gan dalībniekiem, gan līdzjutējiem.

Dalībniekiem vēl ir iespēja pieteikties sacensībām līdz 18. jūlijam plkst. 18:00 vietnē https://minirallijs.lv/registracija/.  Organizatori aicina gan pieredzējušas ekipāžas, gan autosporta entuziastus, kuri vēlas izmēģināt spēkus minirallija formātā – “Gulbja” ātrumposmi neliks vilties.

Sestdiena Gulbenē iesāksies jau agri, ar dalībnieku administratīvo un tehnisko pārbaudi. Pēc tam braucēji dosies iepazīties ar sacensību trasi, lai jau 12:30 pulcētos pie Gulbenes novada vidusskolas uz minirallija startu.

Minirallijs “Gulbis” šogad norisināsies vienlaikus ar pilsētas svētkiem un “Street Troopers” organizēto auto šovu, radot īstus svētkus auto un adrenalīna cienītājiem visas dienas garumā.

Pēc spraigās cīņās pavadītas dienas Gulbenes novada ātumposmos, ātrākie tiks sumināti apbalvošanas ceremonijā 20:30.

Viens no pārsteigumiem šī gada “Gulbī” – īpašā naudas balva noslēdzošajā ātrumposmā. Uzvarētājs šajā posmā, neatkarīgi no klases vai kopvērtējuma rezultātiem, saņems 500 eiro naudas balvu, ko nodrošina sacensību atbalstītājs SIA “Sensums”.

Taču ar to rallijs nebeidzas – nedēļu pēc pasākuma tiks aizvadīts arī RBR.LV organizētais virtuālais minirallijs “Gulbis”. Tajā varēs piedalīties ikviens interesents un sacensties par minrallija “Gulbis” organizatoru sarūpēto speciālo balvu.

Miniralliju “Gulbis” organizē Gulbenes Auto-moto sadarbībā ar Gulbenes novada pašvaldību un LAF Standarta automobiļu komisiju.

 Pasākumu atbalsta: “Ramirent”, SIA “Kopa”, SIA “Ravita 27”, “Sendija”, “Akvedukts”, “Grantiņi 1”, “Ķelmēni”, “SLB”, SIA “KarLux”, SIA “HidroNEX”, SIA “Sensums”, informatīvie atbalstītāji www.4rati.lv un laikraksts “Dzirkstele”.