Minirallijs Talsos aizvadīts ar 122 ekipāžām un iespaidīgu skatītāju daudzumu

Pagājušajā nedēļas nogalē ar iespaidīgu dalībnieku un skatītāju daudzumu tika aizvadīts minirallijs “Talsi 2024”. Uz starta “ERST Finance” minirallija kausa sezonas trešajā posmā izgāja 122 ekipāžas, priecējot skatītājus ar atraktīvu sniegumu gan Talsu novada grants ātrumposmos, gan arī leģendārajā CVS trasē. Uzvaru absolūti izcīnīja BUGGY klases pārstāvji Rolands Puravs / Ingars Sakne (Can-Am Maverick R), kas tuvākos sekotājus, ar Subaru Impreza OPEN 4WD klasē startējošos Māri Ertu / Edvartu Blumbeku finišā apsteidza par nieka 0,02 sekundēm.

Sacensības sestdien, 24. augustā, iesākās ar svinīgo startu Talsu pilsētas centrā, kam sekoja pirmie trīs ātrumposmi Mordangas un Purgalciema apkārtnē. Tālāk sportisti devās uz servisa parku, lai pēc nepieciešamības sakoptu savus auto un sagatavotos diviem noslēdzošajiem ātrumposmiem. Ceturtais ātrumposms tika aizvadīts pie Vēžiem, savukārt piektais un noslēdzošais ātrumposms notika leģendārajā CVS paralēlajā trasē. Jāatzīmē, ka šo noslēdzošo posmu apmeklēja ļoti kupls skatītāju skaits, sagādājot lielisku atmosfēru un sajūtas gan sev, gan sportistiem.

Šīs sezonas jauninājumā – STUDENTU klasē – pārliecinošu uzvaru šoreiz svinēja Kārlis Dzenītis / Mārcis Mālers (BMW 3. sērija), aiz sevis atstājot Ričardu Gothardsonu / Ralfu Runci (BMW 3. sērija) un Robertu Bērziņu / Edgaru Komļevu (Citroen C2). 2WD ROOKIE ieskaitē savu pirmo uzvaru svinēja Uģis Dombrovskis / Jurģis Seržāns (BMW 3. sērija), apsteidzot kopvērtējuma līderus Mārci Mārtiņu Stūrišku / Jēkabu Jāni Brasavu (BMW 3. sērija) un Edvardu Egli / Mārtiņu Druvaskalnu (BMW 3. sērija). 4WD ROOKIE klasē savu otro uzvaru pēc kārtas izcīnīja Ivars Mielavs / Linda Šķila (Subaru Impreza), tādējādi nostiprinot savas kopvērtējuma līdera pozīciju. Otrie šoreiz Āris Cēders / Guntars Sokolovskis (Subaru Impreza), savukārt trešie finišā Valts Lapiņš / Edžus Nedēļa (Audi 80).

2WD klasē pirmās divas vietas ieņēma ekipāžas, kas šosezon vēl nebija startējušas – Gvido Rozenblūms / Indulis Kalniņš (BMW 3. sērija) un Ģirts Vītiņš / Daniels Jānis Justs (BMW 3. sērija). Pagājušajā sezonā otro un trešo vietu kopvērtējumā izcīnījušās ekipāžas demonstrēja lielisku sniegumu visa rallija garumā un attiecīgi varēja priecāties par pirmajām divām pozīcijām, savukārt otro posmu pēc kārtas trešajā vietā Atvars Saliņš / Mārtiņš Balodis (BMW 3. sērija). Jāatzīmē, ka līderu tempā brauca arī šīs sezonas kopvērtējuma līderi Armands Keišs / Jānis Šnikvalds (BMW 3. sērija), tomēr tehniskas problēmas, tām sekojošs kavējums uz laika kontroli un attiecīgi trīs minūšu sods par to, liedza pacīnīties par uzvaru.

1600 klasē otrā uzvara pēc kārtas Jānim Jansonam / Agnim Bērziņam (Peugeot 206), aiz sevis atstājot Ati Līci / Māri Rodi (VAZ 21083) un Andi Auniņu / Robertu Rūniku (Opel Corsa). 2000 ieskaitē pārliecinoši pirmie Oskars Pugovičs / Tenis Ševčenko (Honda Civic), kuri attiecīgi šobrīd izvirzījušies pārliecinošā kopvērtējuma vadībā, jo tuvākie sekotāji – Renārs Lepiksons / Daniels Zauka un Elgars Širaks / Jānis Mezītis – tehnisku defektu dēļ finišu nesasniedza. Tādējādi otrie gan posmā, gan kopvērtējumā Edgars Eltermanis / Arvīds Krastiņš (Ford Escort), savukārt trešie Talsos igauņi Jaak Riisberg / Juhan Oks (BMW 3. sērija).

Aizraujošas cīņas bija novērojamas 4WD klasē, jo pirmās četras vietas finišā šķīra vien 12,53 sekundes. Uzvaru izcīnīja Ģirts Bērziņš / Rūds Bērziņš (Subaru Impreza), otrā vieta finišā Nikam Kanderam / Dāvim Kalniņam (Audi 80), bet uz goda pjedestāla trešā pakāpiena Ingus Kazulis / Klāvs Zambergs (Audi A4). 4WD+ ieskaitē uzvaru pārliecinošā manierē svinēja kopvērtējuma līderi Elmārs Aukšmuksts / Kaspars Bundzinieks (Subaru Impreza), savukārt cīņa par otro vietu izvērtās līdz pat pašiem pēdējiem metriem – beigās otrie Andris Virskulis / Kristaps Virskulis (Subaru Impreza), kas finišā Dāvi Leiti / Elizabeti Leiti (Subaru Impreza) apsteidza par nieka 0,23 sekundēm.

OPEN 2WD klasē pirmie Tomass Grīntāls / Ralfs Grīntāls (BMW 3. sērija), aiz sevis atstājot Edgaru Bērziņu / Kristapu Brīdaku (Ford Fiesta) un Kārli Zēbergu / Andri Ķezberi (BMW 3. sērija), savukārt OPEN 4WD ieskaitē pirmie Māris Erts / Edvarts Blumbeks (Subaru Impreza), otrajā vietā Edgars Piļka / Igors Sidorovs (Mitsubishi Lancer Evo), bet trešie Oskars Pavārs / Nauris Zavickis (Subaru Impreza). Kā minēts ievadā, tad uzvaru absolūti un BUGGY klasē izcīnīja Rolands Puravs / Ingars Sakne, kam BUGGY klases ietvaros sekoja Roberts Veismanis / Pauls Gereišs (Can-Am Maverick X3 XRS Turbo) un Gatis Ritenieks / Fēlikss Laivenieks  (Can-Am Maverick X3 XRS).

Nākamais “ERST Finance” minirallija kausa posms “Karosta 2024” notiks 21. septembrī Liepājas pusē. Plašāka informācija un minirallija jaunumi pieejami gan mājaslapā, gan arī minirallija sociālo tīklu profilos – https://www.facebook.com/minirallijs un https://www.instagram.com/minirallijs/. Tāpat aicinām piesekot minirallija Talsi profiliem – https://www.facebook.com/minirallijstalsi un https://www.instagram.com/mini_rallijs_talsi/.

Rallijs “Talsi” atgriežas minirallija formātā

Vēl trīs nedēļas līdz 24. augustā startu dosim “ERST Finance” minirallija kausa izcīņas trešajam posmam “Talsi 2024”. Organizatori ir parūpējušies par pieciem unikāliem grants ātrumposmiem, kur dalībnieki un skatītāji varēs izbaudīt izslavētos Mordangas un Laucienes ceļus. Kā saldais ēdiens ir noslēdzošais sacensību ātrumposms – CVS paralēlā trase.

Šī ir lieliska iespēja autosporta entuziastiem sajust leģendārā Rallijs “Talsi” garšu. Autorallija saknes Talsos un Talsu novadā ir ļoti dziļas, un Rallijs “Talsi” ir viens no senākajiem un tradīcijām bagātākajiem rallijiem Baltijas valstīs. Organizatori daļu šo tradīciju ir pārnesuši uz miniralliju un sola neaizmirstamu piedzīvojumu Talsu rallija svētkos.

“ERST Finance” minirallija 3. posms “Talsi 2024” sniegs iespēju spert pirmos rallija soļus ar standarta automašīnu slēgtā trasē un drošā vidē, arī braucējiem bez autosporta pieredzes. Trase un tās segums būs sagatavots tā, lai sacensības varētu aizvadīt ar ikdienas automobili, kurš nav īpaši pielāgots autosporta sacensībām.

Organizatori stāsta, ka viņiem ļoti svarīgi ir nodrošināt maksimāli labākos apstākļus braucējiem, tāpēc lielas pūles un finansējums ir ieguldīts, lai būtu plašs servisa parks, ātrumposmi neatkārtotos un tie būtu līkumoti, ar pēc iespējas mazāk mākslīgajiem ātruma slāpētājiem. Tāpat nav aizmirsts par skatītājiem – starta/finiša zonā Kareivju ielā 7 tiks nodrošināta apskaņošana ar pasākuma vadītāju, intervijas ar dalībniekiem, sagatavota izklaides vieta bērniem un pieaugušajiem visas dienas garumā. CVS trasē nodrošināsim apskaņošanu un komentēšanu visa ātrumposma laikā. Tāpat arī posma atbalstītāji “ERST Finance”, “Talsu autotransports” un “Ingrid D” būs parūpējušies par dažādām specbalvām dalībniekiem un skatītājiem.

Pieteikšanās līdz 16. augustam https://minirallijs.lv/registracija/

Par to, kas ir minirallijs vari iepazīties šeit https://laf.lv/sports/standarta-automobilu-
komisija/minirallijs/

Tiekamies Talsu rallija svētkos 24. augustā!

Aizraujošās cīņās minirallijā “Ropaži” uzvaru izcīna Ķikustu ekipāža, specbalva Ingunai Grišānei

Ar lieliskiem laika apstākļiem un 90 ekipāžām uz starta sestdien, 6. jūlijā, Ropažu novadā tika aizvadīts “ERST Finance” minirallija kausa izcīņas otrais posms “Ropaži 2024”. Uzvaru absolūti izcīnīja 4WD+ klases ekipāža Mārtiņš Ķikusts / Raitis Ķikusts ar Subaru Impreza, otrie vēl vieni 4WD+ klases pārstāvji Elmārs Aukšmuksts / Kaspars Bundzinieks (Subaru Impreza), kamēr trešie absolūti un pirmie BUGGY ieskaitē Roberts Veismanis / Pauls Gereišs.

Minirallijs “Ropaži” tika aizvadīts jau piekto gadu pēc kārtas un šogad tas atkal bija pilnībā uz grants seguma. Divi no iepriekš izmantotajiem ātrumposmiem šoreiz bija ar negaidīti mīkstu segumu, kas visdrīzākais saistīts ar iepriekšējā vakarā piedzīvotajām stiprajām lietusgāzēm, savukārt jaunais ātrumposms turējās godam un arī dalībnieki atzinīgi novērtēja šo jaunumu.

Kā minēts ievadā, tad 4WD+ klasē pirmās divas vietas ieņēma Ķikusts/Ķikusts un Aukšmuksts/Bundzenieks, savukārt uz goda pjedestāla trešā pakāpiena šoreiz Dāvis Leitis / Elizabete Leite, kuri tāpat kā līderu ekipāžas startēja ar Subaru Impreza. 4WD ieskaitē pārliecinošu uzvaru izcīnīja Māris Egle / Lauris Cincis (Audi A4), aiz sevis atstājot Kristapu Ābeli / Helviju Plaudi (Subaru Impreza) un Jāni Šteinbergu / Mārci Grauzermani (Subaru Impreza). 4WD ROOKIE ieskaitē pirmie Ivars Mielavs / Linda Šķila (Subaru Impreza), otrie Valts Lapiņš / Edžus Nedēļa (Audi 80), bet trešais rezultāts Ernestam Ozolam / Emīlam Ozolam (Audi A4).

2WD klasē, kurā visi dalībnieki startēja ar aizmugurējās piedziņas BMW spēkratiem, pirmajā vietā Armands Keišs / Jānis Šnikvalds, otrie Roberts Luža / Roberts Kalniņš, savukārt trešie šoreiz Atvars Saliņš / Mārtiņš Balodis. 2WD ROOKIE ieskaitē, kurā pirmo trijnieku arī veidoja BMW modeļi, lielisku ātrumu demonstrēja Mārcis Mārtiņš Stūriška / Jēkabs Jānis Brasavs, tomēr par izsistiem roteriem viņi sodos nopelnīja 20 sekundes, kas lika atkrist uz otro vietu, uzvarētājiem Edvardam Eglem / Mārtiņam Druvaskalnam beigās piekāpjoties par nieka 0,98 sekundēm. Arī Uģis Dombrovskis / Jurģis Seržāns iekrāja sodos 20 sekundes, tomēr viņiem beigās par 0,91 sekundi izdevās izraut 3. vietu un kāpt uz goda pjedestāla.

Dramatiskas izvērtās STUDENTU klases cīņas, jo no septiņām startējušajām ekipāžām finišu sasniedza vien trīs, pārējiem izstājoties tehnisku defektu dēļ. Uzvaru izcīnīja minirallija debitanti Fēlikss Aukšmuksts / Rinalds Laumanis (Opel Astra), aiz sevis atstājot vēl vienus debitantus Kārli Ķipstu / Dzintaru Kunci (Honda Civic), kamēr trešie Ričards Gothardsons / Ralfs Runcis (BMW). JUNIORU ieskaitē uz starta šoreiz izgāja trīs igauņu ekipāžas, kas finišēja sekojoši – pirmie Lukas Leivat / Raigo Reimal (Ford Fiesta), otrie Albert Pärtelson / Karl Küttim (Honda Civic), bet trešajā vietā Kerli Vilu / Arvo Liimann (Ford Fiesta).

2000 klasē uzvaru svinēja Renārs Lepiksons / Daniels Zauka (Renault Clio), kas aizraujošā cīņā apsteidza Oskaru Pugoviču / Tenius Ševčenko (Honda Civic). Trešajā vietā ierindojās ļoti interesants un mūsdienās uz ielas reti sastopams auto – VW Corrado, ar kuru startēja Elgars Širaks / Jānis Mezītis. Arī 1600 ieskaitē norisinājās ļoti sīva cīņa par pirmo vietu, jo finišā uzvarētāji Jānis Jansons / Agnis Bērziņš (Peugeot 206) otrajā vietā esošos Jāni Sloku / Jāni Beriņu (Citroen C2) pārspēja vien par 5,56 sekundēm. Tikmēr trešie šoreiz Atis Līcis / Māris Rode (VAZ 21083).

Vēl ciešākas cīņas izvērtās pilnpiedziņas rallija auto jeb OPEN 4WD klasē, jo pirmo trijnieku finišā šķīra vien 3,24 sekundes. Neraugoties uz 10 sekunžu sodu, uzvaru izcīnīja Māris Erts / Matīss Erts (Subaru Impreza), otrie Intars Rezakovs / Elvijs Zebuliņš (Subaru Impreza), kamēr no otrās uz trešo vietu soda dēļ atkrita Edgars Piļka / Agnese Patmalniece (Mitsubishi Lancer Evo X). Vienas ass piedziņas rallija auto ieskaitē – OPEN 2WD – no trīs startējušām ekipāžām finišu sasniedza divas, Edvardam Bērzupam / Dainim Kraujam (Renault Clio) izcīnot uzvaru pār Edgaru Bērziņu / Andi Veinbergu (Ford Fiesta). Atraktīvajā BUGGY klasē pēc uzvaras gāja Rolands Puravs / Ingars Sakne, tomēr sodos salasītās 40 sekundes lika viņiem atkrist uz otro vietu. Tādējādi pārliecinoša uzvara un 3. vieta arī absolūtajā vērtējumā Robertam Veismanim / Paulam Gereišam, savukārt trešie BUGGY ieskaitē Gatis Ritenieks / Fēlikss Laivenieks.

“ERST Finance” specbalvu – kannu ar 98E benzīnu – minirallijā “Ropaži 2024” saņēma ekipāža Inguna Grišāne / Kristians Grišāns, kuriem šī bija debija minirallijā un kuri finišēja 4. vietā 4WD ROOKIE ieskaitē. Ceram, ka specbalvas saņemšana būs lielisks stimuls turpināt startēt, krāt pieredzi un tiekties pēc augstākajiem rezultātiem!

Plašāka informācija par miniralliju pieejama gan mājaslapā https://www.minirallijs.lv, gan arī sociālo tīklu profilos – https://www.facebook.com/minirallijs un https://www.instagram.com/minirallijs/. Nākamais “ERST Finance” minirallija kausa izcīņas posms norisināsies 24. augustā Talsos.

Minirallijs “Ropaži 2024” šo sestdien skatītājus priecēs ar 89 ekipāžām

Ar 89 ekipāžām uz starta sestdien, 6. jūlijā, tiks aizvadīts “ERST Finance” minirallija kausa izcīņas otrais posms – “Ropaži 2024”. Minirallijs Ropažu novadā notiks jau piekto gadu pēc kārtas, pie kam šogad tas atkal simtprocentīgi atgriezīsies uz braucēju iemīļotā grants seguma. Jāatzīmē, ka skatītājiem ieeja būs bez maksas, līdz ar to visi laipni aicināti sestdien uz Ropažiem, lai izbaudītu ātruma pilnu dienu rokas stiepiena attālumā no Rīgas.

Lielākais dalībnieku skaits – 16 ekipāžas – ir 2WD Rookie klasē, kurā startē jaunie dalībnieki ar priekšējās vai aizmugurējās piedziņas automašīnām, tāpat ievērojams ekipāžu skaits – 12 – ir 4WD+ jeb turbo pilnpiedziņu ieskaitē. Liels prieks arī par šosezon ieviesto STUDENTU klasi, kurai uz Ropažu posmu pieteikušās jau veselas 7 ekipāžas. Šai klasei ir samazināta dalības maksa un tajā ar vienas ass piedziņas automašīnām startē jaunieši vecumā līdz 23 gadiem.

Saldais ēdiens skatītājiem noteikti būs OPEN 4WD klases pārstāvji, kas startē ar īstu rallija tehniku jeb pilnpiedziņas automašīnām ar pilnajiem drošības karkasiem. Liela daļa šīs klases dalībnieku miniralliju “Ropaži 2024” izmantos kā treniņu pirms rallijsprinta un rallija posmiem, līdz ar to no viņiem sagaidāms aizraujošs sniegums. Jāatzīmē, ka visas 8 ekipāžas uz starta izies ar tautā iemīļotajiem “Mitsubishi Lancer Evolution” un “Subaru Impreza” modeļiem. Tāpat skatītājus noteikti priecēs arī BUGGY klases dalībnieki, kuri allaž izceļas ar atraktīvu braukšanas stilu.

Minirallija sacensības Latvijā kā pirmo soli rallijā izmanto arī ārvalstu jaunieši. Šoreiz JUNIORU ieskaitē startēs 3 ekipāžas no Igaunijas, un kas zina, iespējams, ka tieši kāds no šiem pilotiem nākotnē liks par sevi runāt Eiropas vai pat pasaules kontekstā. Atgādināsim, ka savas rallija gaitas Latvijā uzsākuši tādi piloti kā Kalle Rovanpera, Olivers Solbergs un, protams, arī mūsu pašu Mārtiņš Sesks.

Minirallija “Ropaži 2024” svinīgais starts tiks dots 12:20 pie Ropažu vidusskolas, kam sekos pirmie trīs ātrumposmi Ropažu novadā. Pēc tiem sportisti dosies uz servisa parku, kas atradīsies Ropažu tirgus laukumā. Jāatzīmē, ka sacensību dienas laikā satiksmei būs slēgtas Sporta un Stadiona ielas. Pēc servisa parka dalībnieki vēlreiz aizvadīs tos pašus trīs ātrumposmus, tādējādi kopā sacensību režīmā veicot 6 ātrumposmus un 22,64 kilometrus. Pirmās automašīnas finišs paredzēts 16:18, savukārt apbalvošanas ceremonija plānota ap 19:35 pie Ropažu vidusskolas.

Minirallija “Ropaži 2024” ātrumposmu kartes pieejamas minirallija mājaslapas dokumentu sadaļā https://minirallijs.lv/dokumenti/. Plašāka informācija un minirallija jaunumi pieejami gan mājaslapā, gan arī minirallija sociālo tīklu profilos – https://www.facebook.com/minirallijs un https://www.instagram.com/minirallijs/.

Minirallijs “Ropaži” jūlija sākumā atgriezīsies uz grants seguma

Jūlijā sākumā Ropažu novadā norisināsies “ERST Finance” minirallija kausa izcīņas otrais posms “Ropaži 2024”. Pēc hibrīda formāta pagājušajā gadā, kad ātrumposmi notika gan Biķerniekos, gan Ropažos, šosezon minirallijs atkal pilnvērtīgi atgriežas Ropažos, visus ātrumposmus aizvadot uz grants seguma.

Pirmajā sezonas posmā “Gulbis 2024” uz starta izgāja vairāk nekā 100 ekipāžas, kas liek domāt, ka arī Ropažu posmā 6. jūlijā redzēsim līdzīgi iespaidīgu dalībnieku skaitu. Pirmajās reģistrācijas dienās pieteikušās jau teju 40 ekipāžas, reģistrācija minirallija mājaslapā www.minirallijs.lv/ būs atvērta līdz 28. jūnijam. Šobrīd lielākais dalībnieku skaits reģistrējies 4WD+ klasē, savukārt jaunajā Studentu ieskaitē pieteikušās jau četras ekipāžas.

Atgādināsim, ka Studentu klase izveidota jaunajiem sportistiem bez iepriekšējas pieredzes minirallijā, rallijsprintā vai rallijā, kurā ar vienas ass piedziņas automašīnu var startēt dalībnieki vecumā no 18 līdz 23 gadiem. Jāatzīmē, ka šai klasei ir īpaši samazināti dalības maksa, lai atvieglotu pirmos soļus autosportā.

Sportistiem šajā posmā tiks piedāvāti trīs dažādi ātrumposmi, kuri katrs būs jāveic pa divām reizēm. Tādējādi kopumā sacensībās būs seši ātrumposmi ar 23 kilometru distanci, savukārt kopā ar pārbraucieniem ekipāžām būs jāveic nedaudz vairāk kā 100 kilometri. Divi no ātrumposmiem izmantoti jau iepriekšējos gados, savukārt viens ātrumposms būs pilnīgs jaunums, kas noteikti būs interesants izaicinājums gan pieredzējušajiem, gan jaunajiem sportistiem.

Kā jau ierasts, tad minirallijā pamatā piedalās ar ielas automašīnām, kurām ir derīga tehniskā apskate, tomēr OPEN 2WD un OPEN 4WD ieskaitēs iespējams piedalīties arī ar sacīkšu spēkratiem, kas aprīkoti ar drošības karkasiem. Tā, piemēram, sezonas atklāšanā Gulbenē uz starta bija redzami tādi rallijā labi zināmi piloti kā Kristers Cimdiņš un Guntis Lielkājis, savukārt arī uz Ropažu posmu jau pieteikušies vairāki OPEN klases piloti, piemēram, Edgars Zuģickis un Kristaps Sarma.

Pēdējo sezonu laikā izveidojusies interesanta un forša tendence, ka minirallijs tiek izvēlētas kā lielisks veids, kā ģimenēm kopā pavadīt brīvdienas spraigā sacensību gaisotnē. Šīs sezonas pirmajā posmā Gulbenē uz starta izgāja desmit ekipāžas, kurās stūrmaņa lomu uzņēmās dāmas. Ar katru gadu šādu ekipāžu skaits kļūst arvien lielāks, līdz ar to minirallijs kļuvis par lielisku brīvā laika nodarbi, kurā var kopā piedalīties draugi ar draudzenēm un vīri ar sievām.

Plašāka informācija par miniralliju “Ropaži 2024” atrodama minirallija mājaslapas dokumentu sadaļā – www.minirallijs.lv/dokumenti/. Jaunajiem dalībniekiem vai tiem, kas vēl apsver domu piedalīties minirallijā, noteikti ir vērts iepazīties arī ar Minirallija rokasgrāmatu.

Minirallijā “Gulbis” ātrākie Mārtiņš Ločmelis/Harijs Vējiņš

Ar sacensībām “Gulbis” ir atklāta jaunā minirallija sezona, 8.jūnijā Gulbenes puses ātrumposmos dodoties vairāk, nekā 100 ekipāžām.  

Absolūtajā ieskaitē par sacensību uzvarētāju kļuva 4WD+ klases ekipāža Mārtiņš Ločmelis/Harijs Vējiņš (Subaru Impreza), kam izdevās uzvarēt pēdējos četros no sešiem ERST Finance minirallija “Gulbis” ātrumposmiem. Sarunā pēc finiša Mārtiņš Ločmelis atzīst:“Kādu gadu ar šo mašīnu nebijām braukuši, tāpēc sākumā braucām prātīgāk. Patika gan sacensību trase, pārdomāti izvietotie roteri un prieks, ka izturēja arī ceļu segums.”

 4WD+ klasē aiz pirmās vietas ieguvējiem Ločmeļa/Vējiņa ierindojās Elmārs Aukšmuksts/Kaspars Bundzinieks (Subaru Impreza) un Andris Virskulis/Kristaps Virskulis (Subaru Impreza). OPEN 4WD kategorijā uzvarēja Cimdiņš/Grandāne, pārspējot Edgaru Piļku/Igoru Sidorovu un Edgaru Zuģicki/Kasparu Zuģicki (Mitsubishi Lancer Evo IX).

 4WD klasē par uzvarētājiem kļuva Ainis Mušperts/Kārlis Pētersons (Audi 80 quattro), vien par 0.71 sekundi sešu ātrumposmu summā pārspējot Kristapu Ābeli/Helviju Plaudi (Subaru Impreza RS). Trešajā vietā Niks Kanders/Didzis Kanders (Audi 80 quattro).

Starp 4WD ROOKIE ekipāžām pirmie bija Juris Tonnis/Jānis Jankovs (Subaru Impreza), bet pirmo trijnieku noslēdza Andis Ūpis/Aivars Aļehna (Audi A4) un Ivars Mielavs/Linda Šķila (Subaru impreza).

OPEN 2WD ieskaitē pirmo vietu sasniedza Arvis Āboliņš/Artūrs Vilciņš (BMW 325), otrie bija Zintis Mezītis/Jānis Sniedzāns (BMW), bet trešie – Edgars Bērziņš/Kristaps Brīdaks (Ford Fiesta R2). 2WD klasē uzvaras laurus plūca Armands Keišs/Jānis Šnikvalds (BMW), aiz sevis atstājot Ralfu Hariju Levaldu/Kristapu Grūsli (BMW 323) un Reini Vilkaiti/Ingu Barkāni (BMW 325i).

 Visplašāk pārstāvētajā ieskaites klasē 2WD ROOKIE pārliecinošu uzvaru izcīnīja Mārcis Mārtiņš Stūriška/Jēkabs Jānis Brasavs (BMW), otrajā vietā ierindojās Harijs Dankens/Edgars Čerkasovs (BMW325ti), bet trešie bija Edgars Ernšteins/Kristers Bērziņš (BMW).

Starp 2000 klases braucējiem uzvarēja Oskars Pugovičs/Tenis Ševčenko (Honda Civic Type-R), pārspējot Renāru Lepiksonu/Danielu Zauku (Renault Clio) un Edgaru Eltermani/Arvīdu Krastiņu (Ford Escort).Tikmēr Atis Līcis/Māris Rode (VAZ 21083) bija ātrākie 1600 klasē, bet aiz viņiem palika Jānis Sloka/Jānis Beriņš (Citroen C2) un Modris Krieviņš/Maksims Bergs (VAZ 2108-3).

 BUGGY klasē uzvaru sasniedza Rolands Puravs/Ingars Sakne (Can-Am Maverick R), otrie- Roberts Veismanis/Pauls Gereišs (Can-Am Maverick X3 XRS Turbo) un trešajā vietā Gatis Ritenieks/Fēlikss Laivenieks (Can-Am Maverick X3 XRS).

 JUNIORU ieskaitē, kurā šoreiz startēja tikai igauņu ekipāžas, uzvarētāju godā Kerli Vilu/Arvo Liimann (Ford Fiesta), otrajā vietā Lukas Leivat/Kauri Pannas (Ford Fiesta R1) un trešajā vietā Albert Pärtelson/Karl Küttim (Honda Civic).

 Jaunajā STUDENTU klasē pirmajā pozīcijā sacensības noslēdza Kārlis Dzenītis/Mārcis Malers (BMW 320), bet nākamās pozīcijas guva Ričards Gothardsons/Ralfs Runcis (BMW 316I) un Raimonds Viducis/Emīls Zemnieks (BMW 320). Jaunieši, apvienojoties komandā No Budget Racing, izcīnīja uzvaru komandu vērtējumā.

 Visa informācija par sacensībām atrodama interneta vietnē www.minirallijs.lv.

Fotogalerijas no sacensībām: www.4rati.lv.

Sacensības “Gulbis” organizēja Gulbenes Auto-moto sadarbībā ar Gulbenes novada pašvaldību un  LAF Standarta automobiļu komisiju.

Miniralliju “Gulbis” atbalsta: ERST Finance,  “Avoti”, “Ramirent”, SIA “Kopa”, SIA “Ravita 27”, “SDK”, “Sendija”, “Akvedukts”, z/s “Aizpurieši”, “Grantiņi 1”, “Ķelmēni”, informatīvo atbalstu nodrošinās Radio TEV, “Dzirkstele” un 4rati.lv.

Info un foto: minirallija “Gulbis 2024” preses sekretāre Dace Janova

Sākusies reģistrācija minirallija dienai!

Jau 18. maijā Ulbrokā un Ropažos tiekamies uz minirallija dienu, kuras ietvaros dienas pirmajā pusē Ulbrokā pastāstīsim visu ko jāzin par miniralliju, bet dienas otro pusi varēsi pavadīt pieslīpējot stenogrammu un atjaunojot braukšanas prasmes testa ātrumposmā Ropažu novadā! Papildu info un reģistrāciju minirallija dienai atradīsi ŠEIT – tiekamies!