Šogad minirallijs “Gulbis”, kas norisināsies 26. jūlijā, būs īpašs, jo notiks Gulbenes pilsētas svētku laikā – aprit 801 gads kopš brīža, kad Gulbene kā apdzīvota vieta pirmo reizi minēta rakstos. “Esam gandarīti, ka varam Gulbenē radīt rallija svētku atmosfēru un priecēt gan autosporta fanus, gan ģimenes, kas atnāks atbalstīt braucējus,” saka minirallija “Gulbis” organizators Jānis Sniedzāns.
Dalībnieku pieteikšanas “Gulbim” rit pilnā sparā un visvairāk tie šobrīd ir pieteikušies 2WD Rookie ieskaitē – šī sacensību klase ir paredzēta tieši dalībniekiem bez iepriekšējas pieredzes autosportā.
Miniralliju “Gulbis” atbalsta draugi un uzņēmumi, bez kuriem šādi auto svētki nebūtu iespējami – “Ramirent”, SIA “Kopa”, SIA “Ravita 27”, “Sendija”, “Akvedukts”, z/s “Aizpurieši”, “Grantiņi 1”, “Ķelmēni”, “SLB”, SIA “KarLux”, SIA “HidroNEX”,
Šoreiz minirallija “Gulbja” dalībniekus sagaida vēl kāds patīkams pārsteigums – organizatori ir priecīgi, ka atbalstītāju pulkam pievienojies arī SIA “Sensums”, kas nodrošinās naudas balvu minirallija noslēdzošā ātrumposma ātrākajai ekipāžai.
Minirallijs “Gulbis 2025” notiks kopā ar Street Troopers organizēto pasākumu, radot lielāko vasaras auto un motosporta notikumu Vidzemē. Viens no Street Troopers organizatoriem Ermīns Neilands, kurš arī pats startē minirallijā, stāsta: “Sadarbība ar miniralliju izveidota, lai veicinātu interesi par autosportu, kā arī, lai attīstītu un popularizētu auto kultūru Gulbenē.
Visas dienas garumā Gulbenes sporta centra stadionā un Gulbenes novada vidusskolas teritorijā norisināsies dažādas aktivitātes. 12:30 šeit tiks dots starts minirallija “Gulbis” dalībniekiem.
Kamēr sportisti mērosies spēkiem Gulbenes novada ceļos, pilsētas iedzīvotāji un viesi, kas būs izvēlējušies nedoties just līdzi braucējiem ātrumposmos, noteikti katrs sev atradīs ko interesantu Street Troopers pasākumos.
Te paredzēts gan drifta šovs ar Street un PRO klases drifteriem, gan paraplānu paraugdemonstrējumi debesīs virs Gulbenes, auto un moto izstāde ar dažādām nominācijām – skaļākais auto, zemākais auto, retro auto un skatītāju favorīts, tāpat arī atrakcijas pašiem mazākajiem. Par interesantu laika kopā pavadīšanu ģimenēm un bērniem gādās arī basketbola komanda “Gulbenes Buki”, DJ atskanota mūzika un pasākuma vadītājs.
Dienas noslēgumā notiks kopīga apbalvošana, kur tiks sumināti gan minirallija braucēji, gan Street Troopers nomināciju uzvarētāji.
Organizatori aicina visus Gulbenes iedzīvotājus un viesus būt daļai no šiem īpašajiem svētkiem, kas apvienos sportu, auto kultūru un kopā būšanas prieku Gulbenes pilsētas dzimšanas dienā.
Lai ziņa par šo vasaras notikumu sasniegtu autosporta fanus visā Latvijā, informatīvo atbalstu nodrošina laikraksts “Dzirkstele” un portāls 4rati.lv.
Pieteikšanās minirallijam “Gulbis” turpinās https://minirallijs.lv/registracija/. Sacensības “Gulbis” organizē Gulbenes Auto-moto sadarbībā ar Gulbenes novada pašvaldību un LAF Standarta automobiļu komisiju.
Aizvadītajā nedēļas nogalē Talsu pusē norisinājās minirallijs “Talsi 2025”, pulcējot vairāk nekā 120 ekipāžas un sen nepieredzētu skatītāju daudzumu. Minirallija organizatori bija parūpējušies par pieciem aizraujošiem ātrumposmiem, no kuriem četri bija izveidoti Talsu apkārtnes ceļos, bet sacensību kulminācija norisinājās CVS trasē, kur skatītāji varēja vērot ekipāžu cīņu noslēdzošajā ātrumposmā.
OPEN 4WD klasē pārliecinoši uzvarēja Māris Erts un Edvarts Blumbeks ar Subaru Impreza, aiz sevis atstājot Edgara Piļkas un Igora Sidorova ekipāžu ar Mitsubishi Lancer Evo, bet trešo vietu ieguva Jānis Vorobjovs un Estere Zakmane, startējot ar Mitsubishi Lancer Evo IX.
4WD klasē ātrākie bija brāļi Māris un Aldis Egles, kuri startēja ar Audi A4, otro vietu izcīnīja Ainis Mušperts un Kārlis Pētersons (Audi 80 quattro), bet trešie finišēja Niks Kanders un Kristers Eduards Usārs ar Audi 80 quattro.
4WD+ klasē uzvaru svinēja Elmārs Aukšmuksts un Kaspars Bundzinieks (Subaru Impreza), aiz viņiem Leonīds Pugo un Edgars Eglītis (Subaru Impreza), bet trešo vietu ieņēma Gatis Bunclers un Jānis Valters ar Mitsubishi Lancer Evo.
4WD Rookie ieskaitē triumfēja Ralfs Kārkliņš ar Kristeru Bērziņu (Subaru Impreza), otrie bija Uldis Sustriņš un Guntars Žurovskis, bet trešie – Aivo Strupka un Elvijs Puķēns.
OPEN 2WD klasē Armands Keišs un Jānis Šnikvalds (BMW) izcīnīja pirmo vietu, otrie finišēja Kārlis Dzenītis un Roberts Loķis (BMW), trešo vietu ieņēma Tomass un Ralfs Grintāli ar BMW 330.
2000 klasē pirmo vietu ieguva Sandis Laukšteins un Ilze Velika (VW Golf), otrie bija Oskars Pugovičs un Tenis Ševčenko (Honda Civic Type-R), bet trešo vietu ieņēma Daniels Zauka un Renārs Lepiksons ar Renault Clio.
1600 klasē Jānis Jansons un Agnis Bērzs (Peugeot 206) bija ātrākie, otrie – Māris Millers un Edgars Peterlevics ar Opel Corsa, trešie – Modris Krieviņš un Aivis Bērziņš (VAZ 2108-3).
2WD Rookie ieskaitē uzvarēja Edgars Aleks Demešenkovs un Agris Blodziņš (BMW), aiz viņiem – Kārlis Kārklis un Krišs Kreilis (BMW), trešie – Valters Spicbergs un Pauls Feodorovs (BMW).
2WD klasē Toms Skulte un Dāvis Robežnieks (BMW) izcīnīja uzvaru, otrajā vietā – Kārlis un Guntis Irbes ar BMW 325, bet trešo vietu ieguva Gatis un Dārta Otomeri.
Studentu klasē pirmie bija Fēlikss Aukšmuksts un Arvis Zemgrīds (VW Golf), otrie – Roberts Bērziņš un Edgars Komļevs (Citroen C2), trešie – Daniel Ungurs un Ruslans Ševčuks (Honda Civic).
Junioru klasē uzvarēja Ziggy un Yorgo Philippedes ar Ford Fiesta R2, otrajā vietā finišēja Arvid Carlsson un David Arhusiander (Peugeot 208 R2).
Visas dienas garumā skatītājus priecēja abi IRC ieskaites dalībnieki – Ivars un Andris Velmes ar Audi Quattro S1E2, kā arī Jānis Sala un Uldis Fjodorovs (Audi Coupe Quattro).
LAF Standarta automobiļu komisijas vadītāja Kaspars Šimkus: “Liels paldies sacensību organizatoram un viņu komandai par ieguldīto darbu un trases sagatavošanu. Protams, arī sacensību vadītājiem, jo viņu darbs nav viegls – visam sekot līdzi, pieņemt lēmumus un uzklausīt visus iesaistītos. Milzīgs paldies sportistiem, kas noticēja, ka Talsi sanāks un viss izdosies, un arī faniem, kas bija klāt un atbalstīja. Prieks, ka bija salīdzinoši maz izstāšanās, taču vēlos atgādināt jaunajiem sportistiem, ka piedaloties minirallijā, nav tikai jāiepazīstas ar nolikumu, jāuzlīmē uzlīmes un jābrauc ātrumposmi no starta līdz finišam. Ir jāizlasa arī visi noteikumi, kas saistīti ar miniralliju, lai nerastos lieki jautājumi un domstarpības. Lasām dokumentus, gatavojam tehniku un tiekamies nākamajās minrallija sacensībās Gulbenē!”
Minirallija “Talsi” organizatori izsaka pateicību visiem sportistiem, komandām, tehniskajam personālam un skatītājiem, kuri radīja patiesu rallija svētku atmosfēru Talsu pusē.
Vislielākais paldies no sacensību organizatoriem Talsu novada pašvaldībai, ilgtermiņa atbalstītājiem – WANEMA, INGRID D, SC GRUPA, CVS un 4RATI, kā arī jaunajiem partneriem – DOJUS Latvija, RDK BŪVE, BTA un LOZA & LOZA.
31.maijā Cēsu novadā norisinājās Minirallija diena, kas apvienoja teorētisko semināru un praktisku treniņu, piedāvājot dalībniekiem iespēju pilnveidot savas prasmes un sagatavoties turpmākajiem minirallija posmiem. Pasākumu organizēja Latvijas Automobiļu federācijas Standarta automobiļu komisija (LAF SAK) sadarbībā ar biedrību “Rally Cēsis”.
Atšķirībā no klasiskām semināru norises vietām, šoreiz teorētiskā daļa notika inovatīvi – mobilajā treilerī, kas bija novietots pie ātrumposma. Seminārā tika apskatīti svarīgi minirallija aspekti, tostarp laika kontroles, stenogrammas izveide, automašīnas sagatavošana un sociālo tīklu izmantošana publicitātei. Ar savām zināšanām dalījās rallija pilots Kalvis Blūms. Notika arī automašīnu tehniskā pārbaude, lai pārliecinātos, ka dalībnieku transportlīdzekļi atbilst sacensību prasībām.
Pēcpusdienā norisinājās praktiskā treniņu daļa 3,4 km garā grants ātrumposmā, kas bija tehniski sarežģīts – ar dinamisku reljefu un mainīgiem seguma apstākļiem. Treniņā dalībniekiem bija iespēja veikt vairākus braucienus, katru reizi uzlabojot savu rezultātu.
LAF SAK padomes vadītājs Kaspars Šimkus atzīmēja: “Prieks par šo Minirallija dienu – tā izdevās ļoti laba un kompakta. Kā pauda daudzi dalībnieki, jaunā Standarta automobiļu komisija prot pārsteigt un iepriecināt sportistus. Dalībnieki ar interesi klausījās un uzdeva sev interesējošos jautājumus teorijas daļā. Uzskatu, ka tie, kuri piedalījās, tagad ir soli priekšā citiem, jo ieguva noderīgas zināšanas un padomus – un tas atspoguļojās arī braukšanā, kur laiki ievērojami uzlabojās.”
Arī dalībnieki pozitīvi novērtēja pasākumu un dalījās iespaidos:
Ekipāža Jānis Zvirgzdiņš un Liene Velpa: “Gribējās, lai šāds seminārs būtu bijis jau pirms mūsu pirmā rallija – tad būtu guvuši atbildes uz iepriekš neskaidrajiem jautājumiem. Mūsu gadījumā tie bija par kontrolkartēm un laika kontrolēm – seminārā viss kļuva skaidrs.”
Mārtiņš Grenevics, kuram šī bija pirmā pieredze minirallijā, atzina: “Šis pasākums sniedza ļoti pozitīvas emocijas un pirmo pieredzi. Ļoti patika organizācija – pozitīvi un atsaucīgi organizatori, kas neliedza padomus un atrada laiku atbildēt uz radušies jautājumiem.”
Reinis Veiders, kurš rallijā darbojas kā trases sagatavotājs un tiesnesis, arī pirmo reizi izmēģināja spēkus minirallijā: “Abi ar stūrmani esam ļoti gandarīti par aizvadīto sestdienu – ar smaidu sejā un fiziski izsmelti devāmies mājās. Paldies Dāvim Kalniņam, kurš iedrošināja piedalīties, nevis uzreiz startēt bez jebkādām apmācībām. Ātrumposms bija interesants un dinamisks – dažbrīd pat neticēju, ka tik ātri var veikt līkumu sesiju. Paldies par semināru, leģendu, auto sagatavošanu, pierakstu un par sevis pasniegšanu sociālajos tīklos.”
Māris Liepiņš piebilda: “Paldies par lielisko pasākumu! Piedalījos jau otro reizi – ļoti patika treniņu ātrumposma izvēle un rotējošā konfigurācija. Treniņu laikā daudz ko iemācījos un ievērojami uzlaboju sākuma laiku. Izdevās jautra un vērtīga sestdiena – lielisks sagatavošanās posms nākamajiem startiem.”
“GMM autopasaule” ekipāža: “Šajos testos ieguvām pārliecību gan par mašīnu, gan par sevi, kā arī jaunus draugus. Tāpat ieguvām vērtīgas zināšanas par sociālo tīklu izmantošanu publicitātei. Tagad ar nepacietību gaidām pirmo vasaras posmu Talsos.”
Ritvars Māgurs / Toms Kleinbergs minirallija dienā ne tikai guva veiksmīgiem turpmākajiem startiem nepieciešamās zināšanas, bet arī jau domā par komandas izveidošanu kopā ar Oskara Kūmas ekipāžu, un puišiem ir padomā arī vēl trešais dalībnieks, ar ko kopā startēt Talsu minirallija komandu ieskaitē.
Iespēju piedalīties seminārā un treniņā izmantoja ne tikai šīs standarta auto disciplīnas iesācēji, bet arī jau pieredzējuši braucēji.
Aigars Upītis, kurš ar stūrmani Raivo Ozoliņu minirallijā startē jau daudzas sezonas, sacīja: “Ir sajūta, ka ar katru gadu minirallijā viss iet tikai uz augšu. Par visu bija padomāts – sākot ar semināru treilerī un beidzot ar interesanto ātrumposmu. Šāda veida pasākumus vajadzētu rīkot pirms katra minirallija – arī mēs uzzinājām daudz noderīga.”
Ainis Mušperts uzteica rīkotājus: “Organizatori malači – pacentušies uztaisīt kaut ko pilnīgi jaunu salīdzinājumā ar iepriekšējiem gadiem. Dopā bija gan kāpumi, gan kritumi, trase nebija vienmuļa un ļāva tiešām trenēties. Uzkodām, noklausījāmies padomus no LAF SAK un pieredzējušiem sportistiem. Arī mediju padomi no 4rati.lv noderēja. Pat izdevās improvizēt un treniņa dienā salabot auto, kas bija guvis defektu. Kad brauciens izdevās bez kļūdām – rezultāts uzlabojās par veseliem 9 sekundēm! Tas ir daudz vienam dopam. Mācība un iedvesma nākotnei.”
Arnis Blumfelds atzina: “Profesionāli sagatavots ātrumposms, organizācija augstākajā līmenī. Visiem, ar kuriem sanāca aprunāties gan pauzēs, gan pēc treniņa, ļoti patika. Laikapstākļi arī bija labvēlīgi. Lieliski, ka pirms pirmā grunts posma mums tika dota iespēja atsvaidzināt zināšanas.”
Edgars Eltermanis, kurš šosezon startēs ar jaunu auto, bija gandarīts par pirmo pieredzi uz grants seguma: “Esam izdarījuši vairākus secinājumus par mašīnu – paldies organizatoriem par šo iespēju! Gribētos, lai šādi pasākumi notiek biežāk.”
LAF SAK izsaka pateicību visiem dalībniekiem un atbalstītājiem, tostarp Māra Millera komandai, kas izveidoja un aprīkoja ātrumposmu, Kalvim Blūmam, kurš vadīja teorētisko daļu kā vieslektors, un īpašu paldies Raivim no www.mobiltrailer.lv, kura treileris šajā pasākumā piedzīvoja savu debiju kā jauns produkts Latvijas autosporta tirgū.
Nākamais minirallija posms – Talsi – norisināsies jau 28. jūnijā, un ir skaidrs, ka pēc šīs dienas Cēsīs daudzas ekipāžas uz Talsiem dosies ar lielāku pārliecību un skaidrāku izpratni par to, kas viņus sagaida.
Ja vēlies uzsākt savas gaitas minirallijā vai arī jūti, ka nekaitētu atsvaidzināt jau esošās zināšanas par to, tad esi gaidīts minirallija dienā, kas notiks 31.maijā Cēsu pusē.
Dienas pirmajā pusē Vecpiebalgas muižā Inešos norisināsies seminārs, kurā uzzināsi visu, kas ir svarīgi minirallija dalībniekam (laika kontroles, auto sagatavošana, stenogramma u.c. jautājumi). Papildu tam, turpat tiks veiktas arī automašīnu tehniskās pārbaudes, kur būs iespēja noskaidrot, vai jūsu auto atbilst SAK tehniskajām prasībām, kā arī uzdot jautājumus tehniskajiem komisāriem.
Pēcpusdienā Cēsu novada ceļos notiks minirallija treniņš, kur vienā grants seguma ātrumposmā varēs patrenēties stenogrammas izveidošanā un atsvaidzināt braukšanas prasmes pirms sezonas pirmā grunts posma 28. jūnijā. Ātrumposma garums būs 3.4 km un treniņš ilgs 4 stundas.
Treniņā tiks nodrošināta laiku ņemšana, pēc pasākuma būs pieejama foto galerija.
Lūdzu ņemt vērā, ka arī piedaloties treniņos dalībniekiem (gan pilotam, gan stūrmanim) ir nepieciešama ārsta izziņa (to var saņemt pie ģimenes ārsta, nepieciešams aizpildīt medicīnas deklarāciju, ko var atrast laflicences.lv, der arī izziņa, kurā rakstīts: “Praktiski vesels, drīkst nodarboties ar autosportu”), kā arī dzīvības apdrošināšana, kurā kā viens no riskiem ietverts autosports – gan izziņu, gan apdrošināšanu tev vajadzēs visās auto sacensībās sezonas garumā. Ja tev vai tavam stūrmanim apdrošināšanas nav, iesakām to nokārtot https://www.laflicences.lv/insurance vai sazinoties ar Ilonu Gaigoli (ilona.gaigole@laf.lv).
Jautājumu gadījumā sazinies ar Māri Milleru – 22020962.
Dalības maksa, piedaloties tikai seminārā – 20 EUR no personas (10 EUR priekšapmaksa pirms pasākuma, pārējais uz vietas)
Dalības maksa, piedaloties tikai treniņā – 250 EUR no ekipāžas (50 EUR priekšapmaksa pirms pasākuma, pārējais uz vietas)
Dalības maksa, piedaloties gan seminārā, gan treniņā – 250 EUR no ekipāžas (50 EUR priekšapmaksa pirms pasākuma, pārējais uz vietas)
Rekvizīti priekšapmaksai (tā jāiemaksā līdz 23. maijam): Biedrība Rally Cēsis Reģ. Nr. 40008315897 Bankas konts: LV03HABA0551052693176 Norāde: Priekšapmaksa par minirallija dienu, pilota vārds/uzvārds
Dienas plāns:
Dienas pirmā daļa – seminārs, “Vecpiebalgas muižā”, Vecpiebalgas novadā, Inešos 8:00-9:00 – Ierašanās, reģistrācija, uzkodas 9:00-9:20 – Semināra ievads: kas ir minirallijs, nolikuma un sporta kodeksa apskats 9:20-9:50 – Stenogramma, leģenda, laika kontrole, tiesneši 9:50-10:10 – Pārtraukums, uzkodas 10:10-10:40 – Sociālo tīklu lietošana, publicitāte – dalībniekiem 10:40-11:00 – Sacensību klases un automašīnas sagatavošana minirallijam 11:00-11:30 – Laika kontroles demonstrācija 11:30-12:30 – Tehniskā komisija automašīnām (t.sk. tiem, kas brauks treniņu)
Dienas otrā daļa – minirallija treniņš 3,4 km garā grants ātrumposmā Cēsu novadā 13:00-14:00 – Ierašanās, reģistrācija, tehniskā komisija (tiem, kas nav izgājuši semināra laikā) 14:00-18:00 – Minirallija treniņš 3,4 km garajā grants ātrumposmā
Ar aizraujošām cīņām veiksmīgi izveidotajā un daudzveidīgajā sacensību trasē ir aizvadīts minirallija sezonas pirmais posms “Vidzeme 2025”.
Latvijas Automobiļu federācijas Standarta automobiļu komisijas (LAF SAK) vadītājs Kaspars Šimkus ir gandarīts par izdevušos sezonas atklāšanu: “Minirallijs “Vidzeme 2025” pulcēja gan pieredzējušus braucējus, gan jaunos talantus, kuriem šis bija lielisks sākums, lai izcīnītu savu vietu minirallija sacensībās. Katram dalībniekam, neatkarīgi no pieredzes, bija iespēja gan parādīt savas prasmes, gan izbaudīt sacensības.”
Miniralliju “Vidzeme” atzinīgi vērtē arī tā dalībnieki.
Oskars Pugovičs: “Vislabākās emocijas palika no 333 trases, kur varēja tā kārtīgi iesildīties, izvingroties pārējiem dopiem. Noteikti spilgtākie iespaidi no Tukuma lidostas, kas bija kā pasākuma kulminācija, tam sekoja Biķernieku Montekarlo rallija cienīgi braukšanas apstākļi ar ledu klātajās trases daļās, kas neatstāja vienaldzīgus skatītājus un lika arī mums vairāk iespringt. Paldies organizatoriem par lieliskiem minirallija svētkiem!”
Edgars Alekss Demešenkovs: “Viss patika! Neierasti agri šogad pirmais minirallijs, tāpēc tehnika pēdējā brīdī tika salikta un sacensību laikā pa kādam mazam defektam sāka līst ārā, bet bez kādiem lieliem pārsteigumiem. “333” un Biķernieku trases esmu dažas reizes braucis, bet manam stūrmanim Agrim Blodziņam šī bija pirmā reize, un viss izdevās lieliski. Par lidostas dopu, ieraugot karti, nebiju sajūsmā, taču pēc pirmā brauciena sapratu, ka īstenībā ļoti labs ātrumposms izveidots. Prieks arī par spēcīgo konkurenci savā klasē.”
Kārlis Dzenītis: “Īsti apmierināts ar savu braukšanu nebiju, lai gan rezultāti rādīja savādāk. Mūs piemeklēja arī tehniskas ķibeles, tomēr izdevās tās novērst pašu spēkiem. Patiesi žēl, ka izstājās Adrians Apsītis, mums ir līdzvērtīga tehnika un būtu interesanta cīņa. Ar jauno stūrmani Robertu Loķi viss lieliski, varam parunāties arī ārpus ātrumposmiem. Vislabāk patika Biķernieki, kas bija ātri, ļoti patika uzlekt tramplīnā. Pirmo reizi dzīvē braucu 333 trasē. Pasākums foršs, trase izveidota interesanti, mazliet neierasta šķita video iepazīšanās ar lidostas “Jūrmala” ātrumposmu – nekas tāds agrāk nebija bijis.”
Piedzīvojumu minirallijā “Vidzeme” netrūka Kristapa Skujas ekipāžai. “Ļoti patika 333 trases konfigurācija, jo šāda iepriekš nebija braukta. Ar 2.0 dīzeli tur varējām forši izkustēties. Foršs jaunums bija Tukuma lidostas dops. Garie “stiepieni” gan mums bija grūti, bet konfigurācija patika – tā bija tehniska un viltīga. Un, protams, Raganas katls Biķerniekos. Mamma Daba bija parūpējusies, ka pirms Raganas katla mežā vēl bija palicis sniegs no slēpotājiem. Tas palīdzēja mums sameklēt riepu kaudzi, ko, visticamāk, Kaspars Šimkus mežā bija nometis no pērnās sezonas. Tur gribu teikt milzīgu paldies skatītājiem! Pirmais piesteidzās Reinis Vilkaitis ar jautājumu: “Eu, ko dari?!” Un džeki burtiski nocēla mūs no riepām. Nav tāda viena īpašā dopa, kas “Vidzemē” patika visvairāk, jo šoreiz visi bija labi. Ar “mammas Sharan” BMW sporta dīzeļa izpildījumā mierīgi varēja noķert rallija garšu!”
LAF SAK vadītājs Šimkus aicina minirallija braucējus un līdzjutējus nepalaist garām nākamos pasākumus: “Ja jums patika “Vidzeme 2025”, tad gaidiet vēl vairāk aizraujošas sacensības no mūsu organizētājiem. “Minirallijs Vidzeme 2025” ir tikai sākums – sekojiet līdzi mūsu nākamajiem pasākumiem un pierādiet sevi trasē, nevis uz ielas. Ierakstiet datumu savos kalendāros, jo nākamās sacensības ir jau 28. jūnijā Talsos!”
Viss par miniralliju, kā arī sacensību “Vidzeme” rezultāti atrodami mājaslapā www.miniralijs.lv.
Šodien ar sešiem ātrumposmiem Ropažu novadā, lidostā “Jūrmala Airport” un Rīgas “Biķernieku trasē” norisinājās Latvijas Minirallija kausa izcīņas 2025. gada sezonas pirmais posms – asfalta seguma sacensības “Vidzeme”. Par uzvaru 13 dažādās ieskaites klasēs sacentās kopumā 87 ekipāžas, pēc 22,12 kilometru veikšanas, uz goda pjedestāla augstākā pakāpiena kāpjot Mārtiņam Ločmelim / Harijam Vējiņam, kuri sacensībās startēja ar “Subaru Impreza” automašīnu.
Autosportistiem šodien bija sagatavoti trīs dažādi ātrumposmi, kas katrs jāveic divas reizes – dienas sākumā norisinājās 2,45 km garš pārbaudījums Ropažu novadā, sporta kompleksā “333”, pēc tam sekoja 4,00 km ātrumposms lidostas “Jūrmala Airport” teritorijā, kur ekipāžām bija jābrauc starp lidmašīnām, bet izšķirošās cīņas par uzvaru varēja vērot Rīgas “Biķernieku trasē” izveidotajā 4,61 km garajā ātrumposmā, kuru vietām sedza pat sniega un ledus kārta.
Pavasarim raksturīgos laika apstākļos – spoži spīdot saulei un pūšot atspirdzinošam vējam – sacensību iesākumā līderpozīcijā izvirzījās Ločmeļa / Vējiņa ekipāža (“4WD+”), kura uzrādīja ātrāko rezultātu dienas pirmajos divos ātrumposmos. Tuvāko sekotāju lomā uzreiz pēc tam iekārtojās igauņu ekipāža Kermo Vahejõe / Marten Madison (“4WD Rookie”, “Toyota Yaris”), kā arī latvieši Adrians Apsītis / Ints Marcinkevičs (“Open 2WD”, “BMW”).
Nozīmīgas izmaiņas vadošo ekipāžu trijniekā ieviesa divi nākamie ātrumposmi, kuri norisinājās visnotaļ unikālā vietā – lidostas “Jūrmala Airport” teritorijā, kur ikdienā braukt nav iespējams. Šo ātrumposmu laikā dalībniekiem tika atgādināts, ka arī minirallijs pilntiesīgi iekļaujas starp tehnisko sporta veidu disciplīnām – tehnisku defektu piemeklēja igauņa Vahejõe ekipāžas “Toyota Yaris” auto, bet pusass defektā iedzīvojās Apsīša pilotētais “BMW”. Un kamēr līderpozīciju joprojām nosargāja Ločmelis, tad uz minirallijs “Vidzeme” kopvērtējuma otro pozīciju pakāpās Elmārs Aukšmuksts / Kaspars Bundzinieks (“4WD+”, “Subaru Impreza”), bet uz trešo vietu viesi no Lietuvas – Andrius Macys / Tomas Gluoksnis (“4WD Rookie”, “Audi S3”).
Autorallija sacensību garu tā visspožākajā izteiksmē jau vēlreiz varēja sastapt Rīgas “Biķernieku trasē”, kur cīņa par uzvara norisinājās līdz pat pēdējā ātrumposma finišam. Ja vēl pēc piektā ātrumposma vadībā atradās nepārprotamais dienas līderi Ločmelis / Vējiņš, tad tieši pēdējā ātrumposmā nepieciešamo laika deficītu nodzēsa un uz sacensību līderpozīciju pakāpās Dāvis Leitis / Elizabete Leite (“4WD+”, “Subaru Impreza”), kuri pirms diviem noslēdzošajiem ātrumposmiem Biķerniekos ierindojās minirallija “Vidzeme” kopvērtējuma 26. pozīcijā.
Sacensību finišā Leitis / Leite savus tuvākos sekotājus Ločmeli / Vējiņu apsteidza par 5,77 sekundēm, bet Aukšmukstu / Bundzinieku par 18,82 sekundēm.
Un tomēr, sacensību gala rezultāti tika noteikti vien pēc sacensību finiša, kad izrādījās, ka ekipāža Leitis / Leite, veicot ātrumposmus “Biķernieku trasē”, bija novirzījusies no leģendā norādītā maršruta, par ko ar komisāru lēmumu tika izslēgta no sacensībām.
Tādējādi, autoralliju kalendārā debitējot minirallijam “Vidzeme” – uzvarētāja lauri tika Ločmelim / Vējiņam, kuri par 13,05 sekundēm apsteidza Aukšmukstu / Bundzinieku, un par 24,25 sekundēm lietuviešus Macys / Gluoksnis.
“Ļoti patīkamas sacensības un ļoti gaidīts rezultāts,” tā pēc sacensību finiša izteicās minirallija “Vidzeme” uzvarētājs Mārtiņš Ločmelis. “Asfalta seguma sacensības, un ar šo auto – tā mums ir ļoti laba kombinācija. Arī dienas gaitā ar lieliem sarežģījumiem un izaicinājumiem īsti nesastapāmies, kas dienu padarīja vēl baudāmāku. Protams, kā jau rallijā, bija vietas un sekcijas, kuras varējām izbraukt vēl ātrāk, bet tāds jau ir rallijs. Kopumā vēlos uzteikt sacensību rīkotājus – lieliski ātrumposmi, ar ļoti aizraujošu specifiku un dažādību. Pie tam – “Biķernieku trasē” viena sekcija bija klāta ar ledu, kas minirallijam piedeva vēl lielāku azartu!”
Minirallijs “Vidzeme” uzvarētāji
“2WD Rookie” Edgars Aleks Demešenkovs / Agris Blodziņš // BMW
Visi sacensību rezultāti un plašāka informācija par miniralliju “Vidzeme” pieejama www.minirallijs.lv. Informācija par sacensību norisi pieejama arī sociālā tīkla “Facebook” kontā /RallyLatviaLTD.
Nākamais Latvijas Minirallija kausa izcīņas posms paredzēts 28. jūnijā, kad autosportistiem būs sarīkotas sacensības Talsu apkārtnē.
Minirallija “Vidzeme” norisi 2025. gada 22. martā atbalsta “Conti STL”, “Ropažu novada pašvaldība”, “333.LV”, Lidosta “Jūrmala”, “Biķernieku Trase”. Sacensības rīko “Rally Latvia” sadarbībā ar biedrību “VAMSK” un Latvijas Automobiļu federāciju.
22.martā ar miniralliju “Vidzeme” tiks atklāta Latvijas Standarta automobiļu komisijas (LAF SAK) minirallija sezona. Stāsta LAF SAK vadītājs Kaspars Šimkus: “2025.gada sezona nāk ar vairākiem jaunumiem – līdz šim tā nav vēl sākusies tik agri, jau martā. Tāpat jaunums ir arī šogad paredzētie seši sacensību posmi. Ir dalībnieki, kas nomainījuši savas ieskaites klases un prieks par jaunajiem dalībniekiem, kuriem šī sezona būs pirmā. Minirallija sezona šogad sāksies ar asfalta sacensībām, jo pareiza un precīza braukšana ir pamats visam rallijam. Minirallijs “Vidzeme” ir laba iespēja piedalīties un izmēģināt savas spēkus rallija veida sacensībās arī šosejas disciplīnas braucējiem.”
“Vidzemes” sacensību direktors Jānis Krastiņš atklāj, ka minirallija ātrumposmi būs izveidoti gan sporta kompleksā “333”, gan Biķernieku trasē. ‘’333 trase tiks izmantota gandrīz visā pilnībā, gan kartingu trase, gan poligona teritorija, savukārt Biķenieku ātrumposms izveidots, apvienojot daļu kartinga trases, rallijkrosa tramplīnu, kā arī mototrasi. Viens ātrumposms atradīsies Jūrmalas lidostā un tā izveidošanā, lai dalībniekiem būtu maksimāli interesanti un braucami, piedalījās pazīstamais rallija pilots Ivars Vasaraudzis.
“Iepazīšanās ar Jūrmalas lidostas ātrumposmu notiks pavisam neierastā veidā, ar video palīdzību Sportity aplikācijā. Tas tiek darīts, jo ātrumposms “Jūrmalas lidosta” ir izvietots aizliegtā teritorijā. Dalībniekiem būs ekskluzīva izdevība braukt tur, kur ikdienā cilvēki netiek ielaisti”, norāda Jānis Krastiņš.
Skatītājiem lidostā drošības apsvērumu dēļ ieeja nebūs atļauta, tomēr minirallija “Vidzeme” organizatori būs sarūpējuši divas skatu vietas. Viena no tām atradīsies pie starta ar iespēju redzēt arī daļu no lidlauka teritorijas un otra vietā, kur ātrumposms dosies ārā no lidlauka.
Minirallija “Vidzemes” organizatori, gatavojoties sacensībām, piedāvā iespēju piedalīties treniņā Biķernieku trasē 21.martā no 15:00 līdz 18:00. Pie tam dalībnieki, kas vēlas izvairīties no papildus stresa sacensību dienā, tiek aicināti pieteikties automašīnu tehniskajai pārbaudei jau piektdien no16.30 līdz 19:30. Arī administratīvā komisija šoreiz ir pieejama attālināti un tā noslēgsies otrdien, 18.martā, šis ir arī beidzamais brīdis tehniskās komisijas laika izvēlei. Savkārt sportisti, kas Biķernieku trasē ieradīsies vien sacensību dienā, varēs veikt administratīvo un tehnisko pārbaudi, sākot jau no septiņiem rītā.
Jānis Krastiņš atgādina, ka licenci un apdrošināšanu minirallija dienā nokārtot nevarēs un aicina visus dalībniekus to veikt savlaicīgi un norāda, ka pieteikšanās sacensībām ir iespējama vēl tikai pāris dienas, līdz 14.marta 18:00.
Pēc sacensībām, 22.marta vakarā no 19:00, visi dalībnieki un viņu atbalstītāji no 19:00 gaidīti The 13 Bar Tērbatas ielā 40, lai kopā nosvinētu finišēto miniralliju “Vidzeme” un jaunās sezonas sākumu.
*** Minirallijs ir autosporta disciplīna, kas ļauj piedalīties sacensībās ar standarta ielas automašīnu arī braucējiem bez iepriekšējas sacensību pieredzes. Reģistrācija sacensībām: http://minirallijs.lv/registracija/
Visa informācija par miniralliju atrodama mājas lapā https://minirallijs.lv/dokumenti/.
Jaunais minirallija gads sākas ar patīkamiem pārsteigumiem tā dalībniekiem un līdzjutējiem. Ja līdz šim pirmās sezonas sacensības ierasti norisinājās vien vasaras sākumā, tad šogad gaidīšanas laiks vairs nebūs tik ilgs.
Pirmais Latvijas kausa izcīņas minirallijā posms norisināsies jau 22. martā Vidzemē un sola braucējiem aizraujošas sacensības uz netīra asfalta seguma ikdienas satiksmei slēgtā teritorijā.
Maijā uz minirallija dienu, kur būs iespēja apgūt gan teorētiskas, gan praktiskas zināšanas, kas nepieciešamas veiksmīgiem startiem sacensībās, tiks aicināti visi interesenti. Vērtīgu informāciju saņems gan dalībnieki bez jebkādas iepriekšējas pieredzes minirallijā, gan braucēji, kuriem 2025.gada sezona nebūs pirmā.
Nākamais minirallija posms 28.jūnijā norisināsies Talsos – šo sacensību organizatori pārliecinoši debitēja iepriekšējā gadā, 28.jūlijā minirallija dalībnieki tiks gaidīti Gulbenē, leģendārā “Gulbja” ātrumposmos.
Kā vienmēr interesantas sacensības sola “Karostas” rīkotāju komanda Liepājas pusē 30.augustā.
Savukārt 27.septembrī rīkot minirallija posmu Cesvainē ir pieteikušies pavisam jauni organizatori. Latvijas Standarta automobiļu komisijas (LAF SAK) vadītājs Kaspars Šimkus atklāj, ka, lai apliecinātu savu gatavību izveidot drošas un kvalitatīvas sacensības, viņiem vēl jāizpilda vairāki mājas darbi un labvēlīga LAF SAK lēmuma rezultātā šogad minirallija kalendāru veidos nu jau seši posmi.
Minirallija sezona tradicionāli tiks noslēgta ar pieredzējušo “Latvijas” organizatoru rīkoto sacensību posmu 25.oktobrī.
Līdz ar minirallija kalendāru ir apstiprināts arī sacensību gada nolikums. Kaspars Šimkus aicina dalībniekus rūpīgi iepazīties ar to un cita starpā vērš uzmanību uz veiktajām izmaiņām komandu vērtējuma kritērijos – 2025.gadā, lai piedalītos komandu ieskaitē, komandai jāsastāv no 3 ekipāžām, kas pārstāv vismaz 2 dažādas ieskaites klases.
Informāciju sagatavoja: Dace Janova, LAF SAK preses sekretāre
Sestdien, 26. oktobrī, ar Mārtiņa Ločmeļa un Harija Vējiņa ekipāžas uzvaru Rīgas Biķernieku Trasē tika noslēgta “ERST Finance” minirallija kausa 2024. gada sezona. Sacensībās 26,52 kilometru garumā Ločmelis un Vējiņš iekrāja 27,87 sekunžu pārsvaru pār otrās vietas ieguvējiem Edgaru Freivaldu un Gundaru Kļaviņu, savukārt uz trešo vietu pēdējā ātrumposmā pakāpās Madars Dīriņš ar Gintu Lasmani, kuri debitēja pie pilnpiedziņas Rally3 automašīnas stūres.
“Minirallijs Latvija” rezultāti
Latvijas rudenim raksturīgi drēgnos, taču sausos un mazliet miglainos apstākļos Biķernieku trasē pulcējās 96 ekipāžas. Veicot divus ātrumposmus rīta pusē, vēlāk atkārtojot maršrutu vēl divas reizes, sacensību dalībniekiem bija iespēja izmantot iegūtās zināšanas, lai kāpinātu tempu. Tikmēr izšķirošais 3,66 kilometru garais ātrumposms izveidots identiskā konfigurācijā kā vēlāk vakarā gaidāmajam rallijsprinta “Latvija” ātrumposmam.
Mārtiņš Ločmelis / Harijs Vējiņš (“Subaru Impreza”) savu meistarību demonstrēja jau no paša rīta, sasniedzot labāko rezultātu pirmajā ātrumposmā un pārliecinoši kāpinot tempu dienas gaitā, uzvarot sešos no septiņiem ātrumposmiem minirallija “Latvija” kopējā ieskaitē. Edgars Freivalds / Gundars Kļaviņš (“Mitsubishi Lancer Evo”) pēc otrā ātrumposma vēl atradās ārpus labāko trijnieka, tomēr dienas gaitā prata meistarīgi kāpināt tempu, finišu sasniedzot pārliecinošā otrajā vietā. Uz goda pjedestāla trešā pakāpiena kāpa Madars Dīriņš / Gints Lasmanis (“Ford Fiesta Rally3”).
“Sanāca samērā labi nobraukt. Protams, bez kļūdām neiztikām, bet tās ir visiem. Saskārāmies arī ar tehnisku problēmu – mašīna gandrīz aizdegās, bet veiksmīgi tikām līdz servisa parkam, lai novērstu defektu un turpinājām braukt.
Otrajā ātrumposmā lielajā tramplīnā pārsitām eļļas radiatoru. Eļļa sāka tecēt pa pannu un karstā izpūtēja dēļ sāka aizdegties. Pirmajā servisa parkā šī noplūde likās pārāk maziņa, taču otrajā aplī sapratām, ka tā nav un aizdegšanās risks pastāvēja. Cilvēki no malas teica, ka mašīna deg, tādēļ centāmies braukt pietiekami ātri, lai šo liesmu nopūstu.
Esam gandarīti par paveikto. Šis rallijs man allaž paticis atmosfēras dēļ. Šis rallijs īpašs ar to, ka vakarā jāsēžas otrā mašīnā un jāturpina ar rallijsprintu, līdz ar to svinēt vēl nedrīkstam,” pēc sacensībām stāsta kopējās ieskaites uzvarētājs Martiņš Ločmelis.
Madars Dīriņš / Gints Lasmanis ar tikai 0,3 sekunžu rezervi plūca uzvaras laurus “4WD Open” ieskaitē, kamēr kopējās ieskaites uzvarētāji Mārtiņš Ločmelis / Harijs Vējiņš trofeju kolekciju papildināja ar triumfu “4WD+” ieskaitē. Pie panākuma “4WD” ieskaitē tika Adrians Apsītis / Ints Marcinkevičs (“Toyota”), bet debitantu jeb “4WD Rookie” ieskaitē šodien ātrākie bija Gatis Zariņš / Jānis Brizga (“Subaru Impreza”), pārņemot pirmo vietu noslēdzošajā ātrumposmā.
“2WD Open” jeb vienas ass piedziņas auto klasē par uzvarētājiem kļuva Jānis Cielēns / Salvis Rambols (“VW Golf”). “2WD” ieskaitē pārliecinoši triumfēja Armands Keišs / Jānis Šnikvalds (“BMW”), bet pie pirmās vietas visplašāk pārstāvētās “2WD Rookie” ieskaites dalībnieku vidū tika Niks Apfelbaums / Dinārs Tučs (“BMW”).
“2000” jeb divlitrīgo dzinēju grupā virsroku guva Kārlis Roziņš / Artūrs Himičs (“Honda Civic Type R”), bet “1600” jeb 1,6 litru grupā uzvaru izcīnīja Jānis Jansons / Agnis Bērziņš (“Peugeot 206”). “Studenti” ieskaitē Biķernieku trases eksāmenu vissekmīgāk nokārtoja Kārlis Dzenītis / Mārcis Mālers (“BMW”). “Buggy” dalībnieku konkurencē ātrākie bija Roberts Veismanis / Pauls Gereišs (“Can-Am Maverick X3 XRS Turbo”).
Minirallijs “Latvija” specbalvas
Ātrākajām minirallija ekipāžām “ERST Finance” minirallija kausa posma “Latvija” organizatori un atbalstītāji bija parūpējušies par dažādām partneru sarūpētām specbalvām, ekipāžām nodrošinot papildu motivācijas devu:
“ERST Finance”
Specbalva – degvielas kanna ar 98 markas degvielu – kā ātrākajai “Studenti” ekipāžai ātrumposmā SS1 “ERST FINANCE” tika pasniegta Kārlim Dzenītim / Mārcim Māleram.
“Biķernieku trase”
Specbalva – sacīkšu simulatora dāvanu karte – kā otrajai ātrākajai “1600” ekipāžai ātrumposmā SS2 “BIĶERNIEKU TRASE” tika pasniegta Arnim Blūmfeldam / Kārlim Eberhardam.
“Hydroscand”
Specbalva kā ātrākajai “4WD Rookie” ekipāžai ātrumposmā SS3 “HYDROSCAND” tika pasniegta Ivaram Mielavam / Lindai Šķilai.
“Green Motors – Škoda”
Specbalva kā ātrākajai ekipāžai, kuras sastāvā startē stūrmane, un kura minirallija “Latvija” norises laikā būs saņēmusi vismazāk soda sekundes tika pasniegta Reinim Trūpam / Beatei Klipai-Gribustei.
“SDK.lv”
Specbalvas trim ātrākajām “Buggy” ekipāžām minirallijs “Latvija” kopvērtējumā tika pasniegta Robertam Veismanim / Paulam Gereišam, Toomasam Veskem / Karolainei Karistei un Rolandam Puravam / Ingaram Saknem.
“Conti Painting House”
Specbalva – auto krāsošanas pakalpojuma dāvanu karte – kā ātrākajai “4WD+” ekipāžai ātrumposmu SS6 “CONTI STL PAINTING HOUSE” un SS7 “RLV SUPERSPECIAL” kopsummā tika pasniegta Mārtiņam Ločmelim / Harijam Vējiņam.
“Swecon”
Specbalva – Swecon instrumentu komplekts – kā ātrākajai “2WD Rookie” ekipāžai ātrumposmu SS6 “CONTI STL PAINTING HOUSE” un SS7 “RLV SUPERSPECIAL” kopsummā tika pasniegta Nikam Apfelbaumam / Dināram Tučam.
Plašāka informācija par miniralliju “Latvija” pieejama www.minirallijs.lv, bet par rallijsprintu “Latvija” interneta vietnē www.autorally.lv. Informācija par abu sacensību norisi pieejama arī sociālā tīkla “Facebook” kontā /RallijsprintsLatvija.
Minirallija “Latvija” norisi 2024. gada 26. oktobrī atbalsta “ERST Finance”, “Biķernieku trase”, “SDK”, “Radio TEV” un “Conti STL”. Sacensības rīko “Rally Latvia” sadarbībā ar biedrību “VAMSK” un Latvijas Automobiļu federāciju.
Latvijas autoralliju sezona noslēgsies svētdien, 27. oktobrī, kad Biķernieku trasē norisināsies rallijsprinta “Latvija” noslēdzošie ātrumposmi.
Rallijsprinta “Latvija” norises programma
Svētdiena, 27. oktobris:
08.00-10.15 Iepazīšanās ar trasi (SS6, SS4(5), SS2(3))
10.53 Rallijsprints “Latvija”, otrās dienas starts
“ERST Finance” Latvijas kausa izcīņas minirallijā piektajam un 2024. gada sezonas noslēdzošajam posmam – minirallijam “Latvija” – pieteikušās kopumā 100 ekipāžas. Sacensību norise paredzēta 26. oktobrī Rīgā, Biķernieku trasē, kur dalībniekiem būs izveidoti septiņi asfalta seguma ātrumposmi, ar kopējo distanci 25,25 km garumā.
Minirallija “Latvija” dalībnieki par uzvaru sacentīsies sestdien, 26. oktobrī, kopumā 11 dažādās ieskaites klasēs – “2WD Rookie”, “4WD Rookie”, “1600”, “2000”, “2WD”, “4WD”, “4WD+”, “2WD Open”, “4WD Open”, “Buggy”, “Studenti”, kā arī “Komandu ieskaitē”.
Minirallija “Latvija” starts sestdien paredzēts plkst. 10.00, autosportistiem uzsākot cīņu par uzvaru izveidotajos ātrumposmos – dienas laikā vispirms trīs reizes būs jāveic divi ātrumposmi (3,75km un 3,50km), bet minirallija noslēgumā, jau krēslas apstākļos, būs jāveic cits 3,50km garš ātrumposms, kas identiskā konfigurācijā tiks izmantots arī rallijsprinta “Latvija” sacensībās. Minirallija “Latvija” ekipāžām paredzēti septiņi ātrumposmi ar 25,25 km garu sportisko distanci un jaunām sekcijām, kas skatītājiem ļaus astoņu stundu garumā sekot līdzi saviem favorītiem un viņu gaitām Biķernieku trases ātrumposmos.
Ātrumposmos startēs 100 ekipāžas – 37 no tām izmantos pilnpiedziņas automašīnas, 60 startēs ar vientilta piedziņas automašīnām, bet vēl 3 ekipāžas dalībai minirallijā izmantos bagijus. No 100 ekipāžām 96 pārstāvēs Latviju, minirallijā “Latvija” piedaloties arī ārvalstīs licencētiem autosportistiem – divām ekipāžām pārstāvot Igauniju, bet pa viena pārstāvot Poliju un Nīderlandi. Visplašāk pārstāvēta būs “2WD Rookie” ieskaites klase, kurā par uzvaru sacentīsies 20 ekipāžas.
Starp dalībniekiem būs atrodami gan minirallija kausa izcīņas vadošās ekipāžas, gan iesācēji, gan autosportisti, kuri guvuši pieredzi arī Latvijas rallija čempionātā – tā, piemēram, sacensībās varēsim sastapt arī Latvija rallija čempiontitulu izcīnījušo Emīlu Blūmu, kurš šoreiz iejutīsies stūrmaņa lomā – pilota lomā būs viņa mehāniķis Gatis Gedroics.
Atbilstoši “ERST Finance” Latvijas kausa izcīņas minirallijā punktu skaitīšanas sistēmai – par uzvaru sacensībās iespējams iegūt maksimāli 60 punktus. Tādējādi līdz šim notikušajos minirallija kausa izcīņas četros posmos, uzvaru sezonas kopvērtējumā nodrošinājušas vien divas ekipāžas – Edgars Bērziņš / Andis Veinbergs (“2WD Open”) un Oskars Pugovičs / Tenis Ševčenko (“2000”). Tikmēr deviņās citās ieskaites klasēs gaidāma spēkošanās ne vien par uzvaru minirallijā “Latvija”, bet arī par punktiem “ERST Finance” Latvijas kausa izcīņas minirallijā sezonas kopvērtējumā.
Ar pilnu dalībnieku sarakstu, kā arī ar sacensību papildu nolikumu iespējams iepazīties “ERST Finance” minirallija kausa interneta vietnē www.minirallijs.lv.
Tāpat visiem minirallija “Latvija” dalībniekiem atgādinām, ka dienu pirms minirallija “Latvija” sacensību norises iespējams piedalīties Biķernieku trasē organizētos testos.
Visiem minirallija “Latvija” dalībniekiem, skatītājiem un interesentiem norādām, ka pēc pieteikumu pieņemšanas termiņa beigām ir veiktas izmaiņas sacensību norises grafikā, saīsinot automašīnu apkopei servisa parkā paredzēto laiku, attiecīgi mainoties arī ātrumposmu sākumlaikiem.
Plašāka informācija par miniralliju “Latvija” pieejama www.minirallijs.lv, bet par rallijsprintu “Latvija” interneta vietnē www.autorally.lv. Informācija par abu sacensību norisi pieejama arī sociālā tīkla “Facebook” kontā /RallijsprintsLatvija.
Minirallija “Latvija” norisi 2024. gada 26. oktobrī atbalsta “ERST Finance”, “Biķernieku trase”, “SDK”, “Radio TEV” un “Conti STL”. Sacensības rīko “Rally Latvia” sadarbībā ar biedrību “VAMSK” un Latvijas Automobiļu federāciju.